اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو‌ی فارس با گرانمایه‌پور مطرح شد؛

فتنه 88 در شکل جریان انحرافی ‌به فکر براندازی است

خبرگزاری فارس: نماینده شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان انحرافی با ظاهر اسلامی و ربط دادن آن به امام عصر(عج) به مراتب خطرناکتر از فتنه سال 88 است.

فتنه 88 در شکل جریان انحرافی ‌به فکر براندازی است
علی اصغر گرانمایه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: استکبار جهانی پس از شکست فتنه سال 88  با شعار انتساب به امام زمان(عج) فتنه دیگری به نام جریان انحرافی را طراحی کرد.
وی افزود: فتنه سال 88 و فتنه جریان انحرافی دو روی یک سکه مخالفان ولایت و نظام جمهوری اسلامی است که از جنگ تحمیلی هشت ساله نیز خطرناک‌تر است.
گرانمایه‌پور ادامه داد: تمامی نیروهای شیطانی جهان و در رأس آن آمریکا و ابرقدرت‌های غرب و شرق، مفسدان و خائنان، سلطنت‌طلبان، می‌خوارگان، قماربازان و فتنه‌گران سبز متحد شدند تا در جریان جنگ نرم، ولایت و نظام  ولایی را هدف قرار دهند.
به گفته وی فتنه براندازانه سال 88 به طور مستقیم ولایت و رهبری را نشانه گرفته بود و خواستار حذف اصل ولایت فقیه از جمهوری اسلامی بود.
وی با بیان اینکه فتنه هشت ماهه سال 88 با رهنمودهای مقام معظم رهبری، بیداری نیروی انتظامی و هوشیاری بسیج و اطلاعات خنثی شد تصریح کرد: این فتنه نیز به مانند هزاران فتنه دیگر دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی به لطف خداوند و بیرق ولایت خاموش شد.
وی تأکید کرد: هرچند این فتنه خاموش شده‌است اما آتش زیر خاکستری است که هنوز هم وجود آن احساس می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، ولایت را نخ تسبیح انقلاب اسلامی دانست و انقلاب اسلامی بی‌ولایت را بدون معنا و مفهوم قلمداد کرد.
گرانمایه‌پور یادآور شد: اگر حاکمیت ولایت بر کشور وجود نداشت، فتنه هشت ماهه سبز سال 88  به ناهنجاری و فتنه‌ای فاجعه‌آمیز تبدیل می‌شد.
وی با اشاره به اینکه تمامی حرکت‌های اسلامی از صدر اسلام تاکنون در حول محور ولایت استوار بوده‌است عنوان کرد: بیداری اسلامی مسلمانان کشورهای منطقه برای سرنگونی سران دیکتاتور و نوکر غرب و شرق در این کشورها با الگوپذیری از شعارهای ملت ایران است که توانست رژیم طاغوتی 2 هزار و 500 ساله ‌پهلوی را سرنگون کند.
گرانمایه‌پور اضافه کرد: حرکت و بیداری اسلامی امروز در منطقه با تأسی از حرکت انقلابی ملت ایران، طاغوتیان را یکی بعد از دیگری سرنگون و در قفس محاکمه و مجازات قرار داده‌است. 
 انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول