اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اتوبوسرانی بجنورد خبر داد:

توزیع 50 هزار بلیت الکترونیکی در بجنورد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اتوبوسرانی بجنورد از توزیع 50 هزار بلیت الکترونیکی خط واحد خبر داد و گفت: در گام اول تعداد 10 هزار کارت تهیه و توزیع شد.

توزیع 50 هزار بلیت الکترونیکی در بجنورد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، مجید سلیمانی اظهار داشت: استقبال شهروندان در استفاده از این بلیت‌ها درخواست توزیع بیشتر کارت‌ها را مطرح کرد و هم اکنون به تعداد 50 هزار بلیت الکترونیکی از گمرک آزاد سازی و در مرحله توزیع قرار دارد.
وی افزود: بهای حمل و نقل عمومی طی سه سال افزایشی نداشته و امسال از 350 ریال به 500 ریال رسیده، این در حالی است که به گفته مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی، شهروندان حداقل بهای خدماتی را پرداخت می‌کنند.
سلیمانی تصریح کرد: بودجه سازمان اتوبوسرانی از محل فروش بلیت، کمک از شهرداری و منابع دولتی است و در پی اجرای هدفمندی رایانه‌ها، بهای سوخت گازوئیل از 160 ریال به 500 ریال افزایش داشته است.
وی همچنین با اشاره به ترافیک سطح شهر و مشکل تردد خط واحد در معابر گفت: تردد اتوبوس در زمان ترافیک بالا بوده و سبب قفل شدن خیابان‌ها می‌شود که در نتیجه آن نیز دیر رسیدن اتوبوس به ایستگاه است.
رئیس سازمان اتوبوسرانی بجنورد گفت: طی برگزاری جلساتی با کارشناسان، به اتفاق تصمیم گرفته شد با برداشتن ایستگاه‌های اضافه و دو قسمتی کردن خطوط اضافه، خدمات بیشتری ارائه داده شود.
وی تصریح کرد: با افزایش 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان در سال گذشته، الکترونیکی کردن بلیت‌ها یکی از اقدامات زیربنایی محسوب می‌شود.
سلیمانی یادآور شد: در صورت اختصاص اعتبار 30 دستگاه دیگر به خطوط، همپوشانی بهتری به مناطق شهری ارائه شود.
وی با اشاره به وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس نیز اظهار داشت: بازسازی و بهسازی 50 ایستگاه اتوبوس توسط پیمانکار در دست انجام است و در سال آینده نیز به همین تعداد ایستگاه خط واحد بهسازی خواهد شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول