اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری:

90درصد اتوبوس‌های شهر ساری اجاره‌ای هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: بیش از 90درصد اتوبوس‌ها زمانی که باید به مردم خدمات دهند در اجاره ادارات هستند.

90درصد اتوبوس‌های شهر ساری اجاره‌ای هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی صبح امروز در صحن علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه مردم شهر ساری از روند خدمات‌رسانی حمل و نقل عمومی شهر گله‌مند هستند، اظهار داشت: با توجه به اینکه اتوبوس‌ها به بخش خصوصی واگذار شد بیشتر این خودروهای عمومی در اختیار سرویس شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: هنگام پیک مسافر، اتوبوس‌های سازمان تابع شهرداری در اختیار مسافران نیستند و یا در ارائه سرویس به کارکنان با تاخیر در ایستگاه حاضر می‌شوند.
نقیبی تصریح کرد: اعضای شورا با نظر جمعی معتقدند که اتوبوس‌ها وسیله نقلیه عمومی بوده و باید در اختیار شهروندان قرار گیرند.
این مسئول با بیان اینکه باید به انتفاع شهروندان توجه داشته باشیم، تصریح کرد: اتوبوس‌ها با شرایط بسیار مناسب در اختیار مالکان خود از سوی شهرداری قرار گرفته است و خدمات‌رسانی خارج از وظایف شهری رانندگان اتوبوس‌های شهرداری می‌تواند در ساعات اوقات فراغت باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری خاطرنشان کرد: بیش از 90درصد اتوبوس‌ها زمانی باید به مردم خدمات دهند که در اجاره ادارات هستند.
وی در ادامه بر ضرورت دقت و حساسیت شهرداری نسبت به مدیریت طرح سالم‌سازی دریا تاکید کرد و گفت: طرح دریا در حال حاضر فاقد مسئول است و از شهردار ساری خواستاریم تا در انتخاب مسئول طرح دریا به لحاظ حساسیتی که این طرح دارد مدیر مقتدر تعیین کند.
نقیبی با اشاره به اینکه مازندرانی‌ها بیشتر متکی بر استعدادهای طبیعی و خدادادی امرار معاش می‌کنند ابراز داشت: مازندران پس از انقلاب از خدمات دولت چندان بهره‌ای نبرده و آنچه این استان را مورد توجه دیگر هموطنان قرار داد قابلیت‌های طبیعی بوده است.
وی ادامه داد: دریا از موهبت‌های الهی است که در اختیار مازنی‌ها به ودیعه گذاشته شد و حیف است که از این طبیعت زیبا برای رفاه و افزایش سرانه اقتصادی شهروندان استفاده نشود که در این باره ضرورت دارد مدیریت این بخش با دقت انتخاب شود.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه به فصل بارندگی نزدیک شده‌ایم و ضرورت دارد تا ترمیم کنده‌کاری‌های سطح شهر سرعت بیشتری پیدا کند، خاطرنشان کرد: قیر به عنوان ماده اصلی آسفالت باید در فصل کار به اندازه کافی تدارک شود تا شهرداری با کمبود مواجه نشود.
نقیبی در پایان اذعان داشت: آسفالت برخی نقاط شهر پیشرفت خوبی داشته و انتظار می‌رود برای جلب رضایت شهروندان این فعالیت عمرانی گسترش یابد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول