اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم یزد در مجلس:

جشنواره خوشنویسی رضوی یزد را به جهان اسلام معرفی می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم یزد در مجلس شورای گفت: جشنواره ملی خوشنویسی رضوی، شهر یزد را به مردم جهان اسلام و علاقه‌مندان به ایران در سراسر دنیا معرفی می‌کند.

جشنواره خوشنویسی رضوی یزد را به جهان اسلام معرفی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دبیرخانه  جشنواره امام رضا(ع) علی اکبر اولیا اظهار داشت: آثار پر برکت جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در یزد چه هنگام برگزاری جشنواره و چه قبل و بعد از آن شامل حال استان شده و برگزاری این جشنواره کیفیت هنر خوشنویسی را در یزد ارتقا بخشیده است.
اولیاتاثیر گذاری برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در سراسر کشور و در نقاط برگزار شده در خارج از کشور را بسیار گسترده عنوان و تصریح کرد: باید در زمینه بین المللی این جشنواره تلاش‌های جدی‌تر و برنامه‌ریزیَ‌های کامل تری صورت گیرد تا زمینه مناسب برای صادرکردن فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی به سراسر جهان و به‌ویژه جهان اسلام فراهم شود.
وی به برنامه‌های جانبی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد اشاره کرد و افزود : اینکه در سال گذشته نمایشگاهی از آثار برجسته هنرمندان و پیشکسوتان مطرح خوشنویسی ایران برگزار شد، اقدام بسیار ارزشمندی بود و شایسته است این نمایشگاه در این دوره و دوره‌های آینده جشنواره نیز برپا شود.
نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد اکنون جایگاه و تاثیرگذاری خود را در بین هنرمندان خوشنویس کشور یافته و شایسته است دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های غیر دولتی با سرمایه‌گذاری مناسب در برگزاری این جشنواره مشارکتی جدی داشته باشند.
وی ادامه داد : برپایی نمایشگاه از آثار برتر برگزیدگان جشنواره خوشنویسی رضوی به تنهایی کافی نیست و نمایشگاه آثار باید مکانی برای عرضه و فروش آثار فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی و نام و زندگانی حضرت رضا (ع) باشد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول