اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آخرین روز از هفته‌ ناجا در قم؛

کلانتری شهید آیت‌الله سعیدی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با آخرین روز از هفته نیروی انتظامی، کلانتری 13 شهید آیت‌الله سعیدی به بهره‌برداری رسید.

کلانتری شهید آیت‌الله سعیدی افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبح امروز همزمان با آخرین روز از هفته نیروی انتظامی، کلانتری شماره 13 که به نام شهید آیت‌الله سعیدی مزین شده است، با حضور فرمانده نیروی‌ انتظامی استان قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) به بهره‌برداری رسید.
این مراسم با ادای احترام به روح شهید گرانقدر، شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی، قرائت قرآن و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
لازم به ذکر است که آیت‌الله سعیدی از فعالان دوران انقلاب بود و در راستای پیشرفت انقلاب تلاش‌های فراوانی متحمل شده است، وی در روز 11 خرداد 1349 به زندان انتقال یافت و در 20 خرداد به طرز بسیار وحشیانه‌ای در تاریکخانه زندان به شهادت رسید.
 شهادت آیت‌الله سعیدی، سبب پدید آمدن خشم و اندوه در میان اقشار مذهبی و حوزه‌های علمیه شد به طوری که امام خمینی (ره) نیز پس از شنیدن خبر شهادت آیت‌الله سعیدی، پیامی فرستاده و در بخشی از پیام خود فرمودند
«من شهادت فجیع این سید بزرگوار و فداکار را که برای حفظ مصالح مسلمین و خدمت به اسلام، جان خود را از دست داد، به ملت اسلام و به خصوص به ملت ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال رفع ید دستگاه جبار و عمال کثیف استعمار را مسئلت می‌نمایم.»
با عنایت ویژه‌ نیروی انتظامی به پاسداشت خون شهدا و ارج نهادن به جایگاه پاک شهدا نام این کلانتری را به نام این شهید بزرگوار مزین شد.
این کلانتری در راستای خواسته‌ مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی در راستای افزایش توان کلانتری‌ها در سطح استان افتتاح شده است تا با بهره‌برداری از آن برد پوششی این کلانتری، لایه‌های امنیتی بیشتری در سطح استان برقرار شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول