اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

مسکن مهر قیمت زمین در یزد را کاهش داده است

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد گفت: با اجرای طرح مسکن مهر قیمت زمین در استان یزد کاهش یافته است.

مسکن مهر قیمت زمین در یزد را کاهش داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی صبح امروز در جمع سهامداران مسکن مهر شهرستان یزد اظهار داشت: طرح مسکن مهر به شدت سبب کاهش قیمت زمین و مسکن شده و قیمت‌ها را به قیمت واقعی رسانده است.
وی بیان کرد: واحدهای مسکن مهر شهرستان یزد به زودی تحویل متقاضیان خواهد شد.
سیفی با بیان اینکه سیاست دولت در اجرای طرح مسکن مهر، کاهش قیمت زمین و مسکن بوده است، افزود: جلوگیری از زمین‌خواری، دلالی‌های کاذب، رشد بی‌رویه قیمت مسکن، اجاره و رونق بخشیدن به اشتغال استان از مزایای دیگر مسکن مهر بوده است.
فرماندار یزد با اشاره به اینکه شهرستان یزد با 9هزار واحد مسکن مهر در شهر و روستاهای شهرستان، بالاترین حجم ساخت و ساز در استان را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: بخشی از این واحدها به زودی به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان خواهد شد.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و گزارش‌های واصله از شرکت‌های تعاونی مسکن مهر انتظار داریم تا پایان سال جاری حدود 6 هزار واحد به مرحله اتمام و واگذاری برسد که این امر مستلزم همکاری و مساعدت همه اعضای تعاونی‌ها در پرداخت آورده‌های خود است.
سیفی خاطرنشان کرد: تاکنون آنچه که سهم دولت بوده است از جمله تسهیلات، پرداخت بخشی از آماده‌سازی و ... انجام شده است.
وی تاکید کرد: کارشناسان عمرانی و فنی فرمانداری به طور مرتب از نزدیک شاهد اجرای پروژه‌ها بوده‌اند و زمین و مصالح ساختمانی کار شده در مسکن مهر از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار بوده است.
فرماندار یزد از سهامداران یزدی خواست تا با پرداخت سهم خود به شرکت، مدیرعامل شرکت‌ها را در تحویل به موقع مسکن خود و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، همراهی کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول