اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه مازندران:

پیشروی آب دریا، خوابگاه دانشجویی بابلسر را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه مازندران گفت: پیشروی آب دریا خوابگاه دانشجویی بابلسر را تهدید می‌کند.

پیشروی آب دریا، خوابگاه دانشجویی بابلسر را تهدید می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، احمد احمدپور صبح امروز در نشست با اعضای شورای صنفی بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان مازندران که در محل سازمان مرکزی این دانشگاه واقع در شهرستان بابلسر برگزار شد، بیان داشت: فعالیت شوراهای صنفی دانشجویان در عرصه‌های مختلف دانشجویی موجب خدمت‌رسانی مطلوب به این افراد می‌شود.
وی درباره مشکلات اخیر موجود در خوابگاه شهید نواب صفوی که مورد توجه رسانه‌های دانشجویی قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد: از آن جایی که قدمت این خوابگاه به بیش از 50 سال می‌رسد و با توجه به اینکه تأسیسات آن تقریباً مستهلک شده است نگهداری آن سالانه هزینه‌های بسیار گزافی را به دوش دانشگاه می‌گذارد.
سرپرست دانشگاه مازندران در ادامه با اشاره به مشکل به وجود آمده در خوابگاه شهید نواب صفوی که موجب قطع برق و همچنین قطع آب گرم دانشجویان این خوابگاه به مدت چهار روز شده بود، گفت: با وجود انجام هزینه‌های بسیار زیاد در این خوابگاه، مشکلات تأسیساتی نظیر قطعی آب و برق گریبان‌گیر دانشگاه است.
وی ادامه داد: در روزهای گذشته ما شاهد قطعی برق در خوابگاه شهید نواب صفوی بودیم که با به وجود آمدن این مشکل دانشجویان و شورای صنفی تا رفع این معضل یاری‌رسان ما بودند.
احمدپور همچنین در ادامه یادآور شد: با وجود مشکلاتی که ذکر شده است، پیشروی آب دریا نیز خوابگاه دانشجویی بابلسر را تهدید می‌کند.
معاون دانشجویی دانشگاه مازندران نیز با بیان اینکه شورای‌های صنفی بازوان معاونت دانشجویی هستند، گفت: ما به شورای صنفی اعتقاد داریم و برای همکاری با این شورا در راستای حل مشکلات دانشجویان مصمم هستیم.
یوسف محنت‌فر با اشاره به تعامل دو سویه میان شورای صنفی و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی اظهار داشت: تا رسیدن به مقصد نهایی که ایجاد رفاه کامل برای دانشجویان است از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته اخیر توسط این معاونت گفت: در راستای افزایش رفاه این دانشجویان در امر تغذیه، به دنبال افزایش کیفیت وعده‌های غذایی هستیم و به زودی شاهد ایجاد سایت متمرکز کامپیوتر خوابگاه شهید نواب و تجهیز سایت کامپیوتر خوابگاه حضرت زینب (س) خواهیم بود.
معاون دانشجویی دانشگاه مازندران همچنین اظهار داشت: پرکردن اوقات فراغت دانشجویان در خوابگاه‌ها، برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و احساس می‌کنیم ایجاد امکانات ورزشی از ایجاد امکانات آزمایشگاهی کمتر نیست از این رو با خرید و نصب وسایل ورزشی در فضای آزاد و افزایش امکانات ورزشی گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شده است.
وی یادآور شد: رعایت مسائل بهداشتی و نظافت فردی در خوابگاه‌ها به عنوان تجربه یک زندگی گروهی از اهمیت بالایی برخوردار است، همچنین از دانشجویان انتظار می‌رود تا در سلف سرویس‌ها و غذاخوری با مسئولان مربوطه همکاری داشته باشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول