اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با روی آوری به سمت خوابگاه‌های استیجاری؛

مشکل خوابگاه دانشجویان دانشگاه یاسوج برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه یاسوج گفت: تنها مشکل اسکان در خوابگاه‌ها مربوط به دانشجویان کارشناسی و تامین خوابگاه برای آنان بود که بنا داریم این مشکل را با خوابگاه‌های استیجاری برطرف کنیم.

مشکل خوابگاه دانشجویان دانشگاه یاسوج برطرف می‌شود
اسد معصومی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: دانشجویان جدیدالورود دانشگاه یاسوج با شرکت در جشن ورود به دانشگاه، کلاس‌های درس را آغاز می‌کنند.
دبیر ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه یاسوج افزود: عملیات ثبت‌نام از دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی این دانشگاه با رضایت و نظم خوبی پیش رفت و تنها مشکل موجود مربوط به دانشجویان کارشناسی و تامین خوابگاه برای آنان بود که بنا داریم این مشکل را با خوابگاه‌های استیجاری برطرف کنیم.
وی بیان داشت: در سال گذشته برای دانشجویان روزانه خوابگاه‌ در نظر گرفته می‌شد ولی امسال در تامین خوابگاه دانشجویان کارشناسی پسر با محدودیت‌های زیادی مواجه هستیم.
معصومی‌اصل با بیان این‌که در دفترچه انتخاب رشته داوطلبان کنکور و متقاضی دانشگاه یاسوج قید شده که این دانشگاه برای تامین خوابگاه با محدودیت مواجه است، اضافه کرد: دانشگاه یاسوج برای دانشجویان دختر و دانشجویان کارشناسی ارشد خوابگاه در نظر گرفته و مشکل خوابگاه سایر دانشجویان را با خوابگاه‌های استیجاری برطرف می‌کنیم.
دبیر ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه یاسوج تصریح کرد: امسال برای نخستین بار کارت دانشجویی و کارت سلف سرویس دانشجویان ارشد در محل ثبت‌نام به آن‌ها تحویل داده شد تا این دانشجویان همزمان با شروع کلاس‌ها دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.
وی ادامه داد: ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود در روز پنجم شهریور با تشکیل جلساتی کار خود را آغاز و دانشجویان کارشناسی ارشد را در روزهای 14 و 15شهریور و دانشجویان کارشناسی را در روزهای 27 و 28 شهریور ماه ثبت‌نام کرده است.
معصومی‌اصل به برگزاری جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: هزار و 200 دانشجوی جدید این دانشگاه در روزهای پنجم، ششم و دوازدهم مهر ماه در باغ تفریحی ربانی یاسوج با حضور در این جشن به صورت رسمی کلاس‌های درس خود را آغاز می‌کنند.
دبیر ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه یاسوج به برنامه‌های متنوع در این جشن اشاره کرد و ابراز داشت: تشکل‌های فعال دانشجویی دانشگاه یاسوج با تشکیل غرفه‌هایی در طول سه روز جشن دانشجویان جدید، برنامه‌های فرهنگی، هنری و سرگرمی را برگزار می‌کنند.
معصومی‌اصل خاطرنشان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های دنا و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی و معاون سیاسی استانداری این استان در روزهای یاد شده میهمان ویژه دانشجویان و مسئولان دانشگاه یاسوج خواهند بود.
وی اظهار امیدواری کرد که دانشجویان در سال جدید بدون دغدغه‌های رفاهی بتوانند به رسالت اصلی خود در سنگرهای تعلیم و تربیت عمل کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول