اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم:

فضاهای کارگاهی در اختیار نخبگان قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم از در اختیار قرار دادن فضاهای کارگاهی و آزمایشگاهی به نخبگان استان قم خبر داد.

فضاهای کارگاهی در اختیار نخبگان قرار می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن محرری در نشست اعضای کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان قم که دوشنبه شب در تالار معصومیه‌(س) استانداری قم برگزار شد، از توجه مسئولان استان به نخبگان گفت و اظهار کرد: مسئولان بر برگزاری نشست‌های حمایتی از نخبگان تاکید دارند.
وی با اشاره به درخشش استان قم در جشنواره علم تا عمل افزود: غرفه‌های استان قم برترین غرفه‌های نمایشگاه بودند و انتخاب سه طرح از 40 طرح استان در جشنواره‌ علم تا عمل و کشوری شدن آن، شاهدی بر این موضوع است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم مهم‌ترین هدف از برگزاری نشست اعضای کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری را ایجاد رابطه‌ صمیمی بین مسئولان و نخبگان دانست و اظهار کرد: توجه بیشتر مسئولان به نخبگان و تقدیر و تجلیل از نخبگان با استفاده از انعکاس خبری نشست، از جمله دیگر اهداف برگزاری این همایش بوده است.
وی با اشاره به معرفی طرح‌ها و مطرح کردن مشکلات توسط نخبگان در ابتدای نشست گفت: مدیران ذی‌ربط بخش‌های مختلف به پاسخگویی به مشکلات و پاسخ‌ها مامور خواهند شد اما همین حضور در جلسه و مطرح کردن طرح نوعی یاری در زمینه‌ برقرار ارتباط است، چراکه برقراری ارتباط باعث کارآمدی بیشتر طرح‌ها می‌شود.
محرری با بیان اینکه بخشی از کارگاه‌های عملی سازمان فنی و حرفه‌ای و شهرک‌های صنعتی به نخبگان اختصاص خواهد یافت، افزود: راهنمایی و اخذ مشاوره از صنعتگران به تجاری‌سازی ایده‌ها کمک خواهد کرد و این موضوع در جهش علمی و اقتصادی بسیار ضروری است.
وی با اشاره به ایجاد دفتر هماهنگی نوآوران در استانداری قم اظهار کرد: مراجعات نخبگان به استانداری در دفتر هماهنگی نخبگان استانداری بررسی می‌شود که این موضوع موجب سرعت یافتن بحث رسیدگی به ایده‌ها و مشکلات نخبگان خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم در پایان ایجاد یک تشکل توسط نخبگان را برای ورود رسمی به بازار کار الزامی دانست و گفت: کارشناسان دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری از این تشکل می‌توانند به اجرای دقیق طرح‌های نخبگان نظارت کرده و مشاوره‌های لازم را دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول