اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد تأکید کرد:

توجه به ارائه خدمات به مسکن مهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد بر ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های خدمات رسان و پیگیری آن به مسکن مهر تأکید کرد.

توجه به ارائه خدمات به مسکن مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، ناصر بورد ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات و مسائل دستگاه‌های خدمات‌رسان در پروژه مسکن مهر شهرستان ملارد اظهار داشت: مهمترین وظیفه دستگاه‌های خدمات رسان ارائه امکانات شهری به پروژه‌های مسکن مهر است.
وی تأکید کرد: در این راستا مسئولان در دستگاه‌های مختلف وظیفه دارند تا وضعیت و روند ارائه این خدمات را پیگیری کرده و تا نتیجه نداده این مورد را به سرانجام برسانند.
فرماندار ملارد گفت: یکی از مهمترین اقدامات دولت اجرای طرح مسکن مهر بوده است لذا ما مسئولان نیز باید در این طرح همگام با دولت بوده و با ارائه خدمات به موقع به این پروژه‌ها سعی در توسعه این طرح داشته باشیم.
وی ادامه داد: باید با جدیت مشکلات موجود برداشته شود و طرح مسکن مهر با رشد و توسعه بیشتری در این شهرستان همراه شود.
بورد در ادامه سخنان خود بر توسعه امکانات شهری دراین شهرستان تأکید کرد و گفت: یکی دیگر از نیازهای این شهرستان توسعه مراکز آموزشی، تفریحی و آموزشی و فضاهای سبز است که باید از سوی مسئولان مربوطه با جدیت پیگیری شود.
وی خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که میزان خدمات متناسب با جمعیت شهرستان شود و مردم هیچ گونه کمبودی را احساس نکنند.
فرماندار شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: در این راستا باید نیازسنجی‌های مختلف صورت گیرد و براساس اولویت آن امکانات ارائه شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول