اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت؛

بهره‌برداری از فاز نخست مجتمع رفاهی پردیس بیرجند

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته نیروی انتظامی فاز نخست مجتمع رفاهی تفریحی پردیس بیرجند با حضور معاون استاندار و فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از فاز نخست مجتمع رفاهی پردیس بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه اظهار داشت: این مجتمع رفاهی تفریحی و خدماتی در راستای توجه به درون واحدهای نیروی انتظامی است که این امر در گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در هفته نیروی انتظامی به مردم ارائه شده است، تصریح کرد: اجرای نهضت عمرانی در تمامی پاسگاه‌ها و کلانتری‌های استان از اقدامات مؤثر و مهم نیروی انتظامی در سال گذشته است که این امور باید به خوبی برای مردم تبیین شود.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی رسیدگی به مشکل مسکن کارکنان نیروهای انتظامی را اولویت نخست این نیرو عنوان کرد و ادامه داد: در راستای رفع مشکل کارکنان نیروی انتظامی از افرادی که وارد نیرو می‌شوند برای مسکن ثبت‌نام می‌شود تا در آینده نزدیک صاحب‌خانه و مسکن شوند.
گودرزی با اشاره به انجام پروژه‌های مهم توسط بنیاد تعاون ناجا در سطح استان و سراسر کشور تصریح کرد: امروز کمک‌هایی در درون نیروی انتظامی در حال شکل‌گیری است که شاهد ثمرات مفید آن در آینده خواهیم بود.
وی با بیان اینکه مجتمع خدماتی رفاهی تفریحی پردیس بیرجند با همکاری بنیاد تعاون ناجا در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع در حال احداث است، افزود: فاز نخست این پروژه با ساخت دیوارهای محوطه، سرویس‌های بهداشتی، محوطه‌سازی، ساخت و نصب 54 آلاچیق و نمازخانه به بهره‌برداری می‌رسد.
 فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد هزینه برای فاز نخست این مجتمع شده است، گفت: در مجموع این پروژه دارای 15 میلیارد تومان اعتبار است.
گودرزی با بیان اینکه فاز دوم این مجتمع در قالب تالار پذیرایی، رستوران اصلی و سنتی، فست فود است، یادآور شد: فاز سوم آن شامل ساختمان‌های ورزشی، اقامتی، سالن اجتماعات، هتل سه ستاره بوده که تکمیلی آن در اعتبارات سال آینده دیده شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: توجه به پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی باید سرلوحه کار این نیرو قرار گیرد.
محمد ابراهیم افشاری افزود: تکریم پرسنل و رسیدگی به وضعیت روحی روانی کارکنان نیروی انتظامی در پرسنل و کارکنان ایجاد انگیزه می‌کند تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول