اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم؛

414 نفراز انجمن اولیا و مربیان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش ‌و پرورش قم با اشاره به پیش‌رو بودن هفته اولیا و مربیان گفت: در این هفته از 414 نفر از فعالان انجمن اولیاء و مربیان تجلیل می‌شود.

414 نفراز انجمن اولیا و مربیان تجلیل می‌شوند
علی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیش‌رو بودن هفته اولیاء و مربیان اظهار داشت: 24 تا 30 مهر ماه هفته اولیاء و مربیان نام گرفته که برای تشویق آن دسته از اولیاء و مربیانی که بیشترین همکاری را با این انجمن داشتند از 414 نفر اعضای شوراهای انجمن اولیاء و مربیان استان قم تجلیل می‌شود.
وی به بخشی از وظایف و اقدامات انجمن اولیاء و مربیان اشاره کرد و گفت: این انجمن با شناسایی خانوده‌های نیازمند از دانش‌آموزان بی‌ بضاعت حمایت می‌کند.
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان از دیگر اقدامات این انجمن را برگزاری اردوهای متنوع برای نشاط هرچه بیشتر دانش‌آموزان، نظارت بر فعالیت‌های پرورشی، فوق برنامه و مسائل آموزشی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه انجمن اولیاء و مربیان به منظور حمایت از دانش‌آموزان بی بضاعت تاکنون اقدامات شایسته‌ای انجام داده است، گفت: امسال 100 هزار دفترچه و لوازم التحریر مورد نیاز برای دانش آموزان بی بضاعت تهیه شده که به زودی در بین آنان توزیع می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول