اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان خبر داد:

وجود ظرفیت برای اعزام 4 هزار دانشجو به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: در سال جاری ظرفیت برای اعزام 4 هزار دانشجو به مناطق جنگی وجود دارد.

وجود ظرفیت برای اعزام 4 هزار دانشجو به مناطق جنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس بابایی در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور و مراسم یادبود شهدای عرصه علم و فناوری اظهار داشت: دانشجویان و جوانان گام برداشتن در راه شهدا و دیدار از مناطق جنگی را وسیله‌ای برای آماده‌سازی روح و روان خود می‌دانند.
وی با اشاره به اینکه خادمان راهیان نور در طول اعزام کاروان‌های راهیان نور خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند، بیان کرد: در سال 89 یک هزار و 608 نفر از دانشجویان در قالب کاروان‌های راهیان نور عازم مناطق جنگی شدند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته 31 اتوبوس به اعزام کاروان‌های راهیان نور اختصاص داشت، ادامه داد: در سال جاری ظرفیت اعزام 4 هزار دانشجو در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی وجود دارد.
وی اضافه کرد: با وجود 76 هزار دانشجو در سطح استان زنجان اعزام دانشجویان با این ظرفیت کنونی نشان از کمبود امکانات دارد.
بابایی با تاکید بر اینکه دانشجویان سرباز ولایت محسوب می‌شوند، تصریح کرد: تشکیل ستاد راهیان نور در دانشگاه‌های استان زنجان می‌تواند در راستای توسعه این اردوها ثمر بخش باشد.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری 350 دانشجو از دانشگاه آزاد ابهر عازم مناطق جنگی جنوب شده‌اند، افزود: همچنین از دانشگاه پیام نور واحد زنجان نیز 700 نفر به مناطق جنگی جنوب اعزام شده‌اند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه کمبود امکانات دانشجویان و خادمان راهیان نور را از رسیدن به اهداف ارزشمند باز می‌دارد، خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی و راهیان نور موجب شکل گیری شخصیت جوانان می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول