اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محیط‌بانان بردخون تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در این آیین که بخشدار بردخون ، شهردار و تعدادی از مسئولان بخش بردخون برگزار شد، از محیط بانانی که در جهت حفاظت از محیط زیست منطقه تلاش می کنند تجلیل شد.

محیط‌بانان بردخون تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بخشدار بردخون دوشنبه شب در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت ضامن آهو و روز محیط بان، محیط زیست را متعلق به همه مردم خواند و تلاش همگانی را برای بهبود وضعیت محیط زیست لازم و ضروری دانست.
مسعود محمد پور با اشاره به جایگاه بخش بردخون در سطح ملی، گفت: این مهم بودن به دلیل ظرفیت‌های بالقوه موجود در منطقه است که منطقه حفاظت شده مند یکی از این پتانسیلها است که حفاظت از آنها را وظیفه‌ای عمومی خواند.
وی از محیط بانان حاضر در منطقه که با وجدان کاری بالا و تلاش مضاعف برای  حفاظت از محیط زیست منطقه بویژه آهوان فعالیت می‌کنند، تقدیر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد محیط بانان  در انجام وظایف خطیرخود موفق باشند.
 مسئول منطقه حفاظت شده مند بردخون نیز ضمن برشمردن سختی‌ها و مخاطرات کار محیط‌ بانان گفت: محیط بانان تاکنون 111 شهید به طبیعت ایران تقدیم کرده‌اند و این واحد در بردخون افتخار دارد که دو نفر شهید از همکاران شاغل در منطقه حفاظت شده مند بوده ‌اند، که همواره راه آنها توسط محیط بانان این منطقه ادامه می‌یابد.
صادق پورسالم افزود: موضوعی که در آستانه این روز بزرگ خاطر محیط بانان ایران را آزرده است و موجب نگرانی زیادی شده، تایید حکم اعدام برای یکی از محیط بانان کشور است که امیدواریم جلوی اعدام این محیط بان گرفته شود.
 وی اضافه کرد: تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی بخش با محیط زیست و دیدگاه خوب زیست محیطی مسئولان و مردم بخش بردخون موجب دلگرمی محیط بانان شده است.
پورسالم خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات حوزه محیط زیست پایین بودن آگاهی‌های عمومی است که با تقویت آن می‌توان به همه مردم لقب محیط بان داد و این مهم را سازمان حفاظت محیط زیست برعهده گرفته است.
در پایان کلیپی از عملکرد منطقه حفاظت شده مند به نمایش در آمد و از هشت محیط بان با تقدیم هدایایی تجلیل شد و از محیط بانان شهیدان علی کشاورز و شهیدقلی نیزبیرامی تجلیل شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول