اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش آموزش و پرورش گلستان خبر داد:

اجرای پروژه هوشمندسازی در مدارس استان گلستان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‎ریزی و تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان از هوشمندسازی مدارس استان گلستان خبر داد و گفت: سرعت، دقت و تعمیق در یادگیری از مزایای این طرح است.

اجرای پروژه هوشمندسازی در مدارس استان گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان که با حضور تمام اعضا برگزار شد، هوشمندسازی مدارس را یکی از راهکارهای نظارتی اولیا بر مدارس بیان کرد.  
وی در این خصوص از مدیرکل دفتر برنامه‎‎ریزی و بودجه معاونت برنامه‎ریزی استانداری گلستان خواستار شناسایی منابع اعتباری اجرای این طرح شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در این جلسه ضمن جمع‎بندی نظرات اعضا همچنین به ابزارهای مدیریتی و امکانات و الزامات تجهیزاتی در تربیت نسل جوان اشاره کرد و تقویت مدارس شبانه‎روزی را یکی از راهکارهای کمک به خانواده‎های محروم و کم‎بضاعت برشمرد.
عیسی پایین‎محلی مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و دبیر شورا نیز با تبریک میلاد امام رضا (ع) به تبیین دستورات جلسه پرداخت و گفت: ساخت مدارس با الگوی معماری ایرانی اسلامی با توجه به آثار و ابنیه تاریخی که در استان می باشد، مد نظر است.
قربانعلی شیرزاد مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان نیز گزارشی از عملکرد و میزان پیشرفت فیزیکی و هزینه کرد پروژه‎های سفرهای اول و دوم رئیس جمهور به استان ارائه کرد و اعتبارات و پروژه‎های سفر سوم را بیان کرد.
محمد سوخته‎‎سرایی معاون پژوهش و برنامه‎ریزی و تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان نیز از اجرای پروژه هوشمندسازی مدارس استان خبر داد.
وی از مزایای این طرح، سرعت، دقت و تعمیق در یادگیری را برشمرد.
در این جلسه نظری رئیس اداره مشارکت‎های مردمی استان نیز فراخوان مقاله در زمینه عملکرد شورا را فرصتی برای ارتقای سطح دانش فرهنگیان اعلام کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول