اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

مشارکت مردم مهم‏ترین عامل موفقیت سرشماری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مشارکت مردم مهم‏ترین عامل موفقیت طرح سرشماری نفوس و مسکن است.

مشارکت مردم مهم‏ترین عامل موفقیت سرشماری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در مراسم افتتاحیه سومین دوره سرشماری نفوس و مسکن در مرکزآموزش فنی و حرفه‏‏ای شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: طرح سرشماری نفوس و مسکن یک طرح ملی است و همه اقشار مختلف جامعه از کارگزاران، دولت‏مردان، روستائیان و شهروندان باید در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.
وی بیان کرد: برنامه‏ریزی در عصر کنونی و در جوامع امروزی یکی از ضروریات تلقی می‏شود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: بدون برنامه‏ریزی و هدف‏گذاری هیچ کشوری موفق نخواهد شد به سمت توسعه، بالندگی و پیشرفت گام بردارد و در این راستا همه افراد برای دستیابی به اهداف متعالی خود نیاز به برنامه‏ریزی خواهند داشت.
افشارنادری تاکید کرد: برنامه‏ریزی و برنامه ‏داشتن یکی از مهم‏ترین ضروریات و الزامات زندگی امروزی است و انسان‏ها در راستای مقاطع زندگی برای کسب آرامش، توسعه، پیشرفت، آسایش و عمران نیاز به برنامه‏ریزی دارند.
وی یکی از مهم‏ترین مولفه‏ها را در برنامه‏ریزی اطلاعات و آمار دقیق بیان کرد و عنوان داشت: آمار دقیق یکی از ارکان اساسی برنامه‏ریزی محسوب می‏شود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: ساختار و ساز و کار اجرای طرح سرشماری به عهده دولت و دولت‏مردان است اما مهم‏ترین علت در موفقیت این طرح را باید مشارکت مردم دانست.
افشارنادری تصریح کرد: یقیناً اگر مردم در اجرای این طرح اشراف یابند و دقیق شوند طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان فیروزکوه به خوبی اجرا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: جمع‏آوری آمار و اطلاعات دقیق و درست مشروط بر انگیزه والا و احساس مسئولیت آمارگیران خواهد بود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: در این راستا باید با شناخت، تدبیر و بصیرت با مردم برخورد کرد تا اعتماد آنها جلب شود.
افشارنادری گفت: با توجه به اینکه طرح سرشماری نفوس و مسکن یک طرح ملی بوده، خواهان یک عزم ملی نیز است.
وی خاطرنشان کرد: عوامل سرشماری باید با جدیت و اهتمام فراوان آغاز به کار کنند تا این طرح اطلاعاتی همانند دیگر طرح‏‏های بزرگ در کشورمان با موفقیت اجرا شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول