اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کاهش آثار بلایای طبیعی صورت می‌گیرد؛

برگزاری 60 مانور در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: 60 مانور در مناطق مختلف آذربایجان غربی با همکاری سایر دستگاه‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته کاهش آثار بلایای طبیعی برگزار می‌شود.

برگزاری 60 مانور در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی زینال‌پور ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه توانمندسازی امدادی دستگاه‌های اجرایی که در پارک ائللر باغی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در این هفته با هدف آگاه‌سازی مردم و جلب مشارکت‌های عمومی حدود 65 عنوان برنامه با همکاری 20 دستگاه اجرا می‌شود که مهم‌ترین و شاخص‌ترین آنها مانور است.
وی افزود: برگزاری مانورهای متعدد منجر به افزایش آگاهی و سطح اطلاعات مردم می‌شود همچنین مردم با آگاه شدن از قابلیت‌های حوزه مدیریت بحران استان با آرامش روحی و روانی بهتری حوادث طبیعی و انسانی را پشت سر می‌گذارند.
این مسئول بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای امدادگران روستایی، برپایی آموزش‌های چهره به چهره، آموزش‌های امداد و نجات آتش‌نشانی، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، برپایی نمایشگاه، برگزاری دوره طراحی مانور، نشست شهرداران و شوراها، همایش‌ها و سمینارهای مختلف از اهم برنامه‌های طراحی شده برای هفته جاری است.
وی در ادامه به افتتاح پنج پایگاه امداد و نجات در مناطق مختلف آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: این پایگاه‌ها در شهرستان‌های چالدران، نقده، پیرانشهر، مهاباد و ارومیه برای خدمات‌رسانی به مردم در مواقع بروز سوانح احداث شده است که هفته جاری به مرحله بهره‌برداری می‌رسند.
زینال‌پور با بیان اینکه شعار هفته کاهش آثار بلایای طبیعی امسال جامعه ایمن و آرامش عمومی است، خاطرنشان کرد: باید در راستای ارائه آموزش‌های همگانی به مردم اقدام شود تا از سوانح با کمترین خسارت مالی و جانی عبور کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول