اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا؛

مانور شهری ضدتروریسم در زاهدان برگزار شد

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان ویژه سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان گفت: نخستین مانور شهری ضدتروریسم در منطقه زیبا شهر زاهدان برگزار شد.

مانور شهری ضدتروریسم در زاهدان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان سعید مطهری‌زاده شنبه شب در حاشیه برگزاری مانور شهری ضدتروریسم در میدان زیباشهر زاهدان اظهار داشت: این مانور به مناسبت هفته نیروی انتظامی و نخستین مانور شهری ضدتروریسم است که در منطقه زیبا شهر زاهدان برگزار شده است.
 وی افزود: ارتقاء توان رزمی، آمادگی مقابله با گروگانگیری و سارقان مسلح و به نمایش گذاشتن اقتدار یگان‌های ویژه در برابر جرائم خاص از جمله اهداف برگزاری این مانور است.
فرمانده یگان وی‍ژه سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این مانور تعدادی از سارقان که قصد داشتند بانکی را سرقت کنند از سوی مأموران انتظامی در تعقیب و گریز قرار گرفتند که در نهایت مأموران ماشین حامل افراد سارق را محاصره کردند.
مطهری‌زاده از برگزاری چند مانور شهری ضدتروریسم در نقاط مختلف شهر زاهدان خبر داد و گفت: مانور مقابله با  مزاحمت نوامیس روز دوشنبه در شهر زاهدان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: نیروهای یگان ویژه با فراگرفتن آموزش‌های خاص آمادگی مقابله با  گروگانگیری و سارقان مسلح را دارند.
به گزارش خبرنگار فارس از زاهدان نواختن زنگ انضباط اجتماعی، همایش فرهنگ یاران ترافیک، تجلیل از نونهالان و برگزاری همایش اصناف از جمله برنامه‌هایی بود که در چهارمین روز از هفته ناجا با شعار (خانواده، مدرسه، نهادهای اجتماعی، امنیت و آرامش) در زاهدان برگزار شد.    
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول