اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 21 شهریور جاری انجام می‌شود؛

برگزاری همایش سرمایه گذاری اکو در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: همایش سرمایه گذاری هم‌زمان با برپایی همایش هفته فرهنگی اکو در 21 شهریور جاری در تالار اجتماعات پتروشیمی خراسان در بوستان ملی باباامان بجنورد برگزار می‌شود.

برگزاری همایش سرمایه گذاری اکو در خراسان شمالی
علی‌اصغر محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: تاکنون 450 نفر از طریق پیامک برای حضور در این همایش سرمایه گذاری دعوت شده‌اند.
وی با بیان اینکه دعوت‌نامه‌هایی نیز برای مهمانان این همایش ارسال شده است، افزود: متن سخنرانی‌های سخنرانان این همایش نیز گرفته شده و کار ترجمه به زبان انگلیسی در حال انجام است.
محمودزاده تصریح کرد: برای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های این استان در بخش‌های اقتصادی، گردشگری و ... کلیپ‌های سرمایه گذاری نیز تهیه شده است.
وی با بیان اینکه 3 پنل جهاد کشاورزی، صنایع و معادن و میراث فرهنگی و گردشگری در این همایش دیده شده است، گفت: اطلاع رسانی‌ این همایش بزرگ از طریق رسانه‌های جمعی نیز در حال انجام است.
مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان شمالی دعوت از وزیر اقتصاد، رئیس اتاق بازرگانی، و شماری از مسئولان اقتصادی را برای شرکت در این همایش مورد اشاره قرار داد و افزود: برای برگزاری هر چه بهتر این همایش نشست‌هایی نیز با مدیران عامل 5 شرکت صنعتی بزرگ خراسان شمالی انجام شده است.
وی بازدید از طرح‌های صنعتی استان را از برنامه‌های همایش سرمایه گذاری اکو در خراسان شمالی برشمرد و گفت: این همایش بزرگ‌ترین رویداد استان در بخش سرمایه گذاری بوده، از این رو تلاش شده تا از حداکثر فرصت برای توسعه سرمایه گذاری در خراسان شمالی استفاده شود.
همایش فرهنگی کشورهای عضو اکو از 20 شهریور جاری به مدت یک هفته در خراسان شمالی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول