اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان اجرایی و قضایی؛

دادستان و رئیس دادگاه انقلاب بوشهر معرفی شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضو مسئولان کشوری، لشکری، اجرایی و قضایی، دادستان عمومی و انقلاب و رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان بوشهر معرفی شدند.

دادستان و رئیس دادگاه انقلاب بوشهر معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هدایت‌الله بهادری از سال 83 تاکنون مسئولیت دادستانی بوشهر را بر عهده داشته و امروز جای خود را به علی حسن‌پور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب بوشهر داد.
حسن‌پور پیش از این رئیس دادگاه انقلاب شهرستان کنگان نیز بوده و از چهره‌های علمی دستگاه قضا در بوشهر شناخته می‌شود.
همچنین حسن آل بویه نیز امروز به عنوان رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب بوشهر به جای حسن‌پور منصوب شد.
هدایت‌الله بهادری بعد از خداحافظی با دادستانی بوشهر به سمت رئیس شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر بوشهر منصوب شد.
دادستان سابق عمومی و انقلاب بوشهر پیش از ظهر امروز درآیین تودیع معارفه دادستان و رئیس دادگاه انقلاب بوشهر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظام معنویت، آئین الهی بوده و بر خون شهدا پایدار است.
هدایت‌الله بهادری افزود: یکی از آفت‌های نظام این است که برخی دیدگاه‌ منفعت طلبی را لحاظ می‌کنند. اما گروهی هم هستند که بنا به تکلیف شرعی و قانونی خود اقدام کرده تا وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
دادستان سابق عمومی و انقلاب بوشهر اضافه کرد: سلامت جامعه از این دسته تامین می‌شود و اگر هم نقصی باشد برای همه مورد پذیرش است.
وی خاطر نشان کرد: دادسرای بوشهر در سال 83 کار خود را با 4 شعبه دادیاری دو شعبه بازپرسی آغاز کرد و در ابتدای کار نیز کمبود شدید نیرو داشتیم. اما با همدلی و تعامل همکاران توانستیم بر مشکلات پیروز شویم.
دادستان سابق بوشهر با اشاره به وظایف حوزه اجرای احکام گفت: این بخش باید به نحو احسن کارش را انجام دهد اما اگر دچار فرسایش شد اثری ندارد.
وی بیان کرد: وجود هفت هزار پرونده با دو شعبه اجرای احکام از جمله نواقص موجود در دادسرای استان است. انجام کار صحیح نیاز به ابزار دارد که باید تامین شود درغیر اینصورت مشکلات ادامه می‌یابد.
دادستان سابق بوشهر شرایط  قاضی مقتدرگفت: با توجه به نقش مهم قاضی در کشور باید در شان و اندازه آن تکریم شود.
بهادری گفت: هم اکنون دادسرای بوشهر با وجود 5 دادیاری، 3 بازپرس و دو شعبه اجرای احکام و قاضی مجزا، شرایط نسبتا مطلوبی  پیدا کرده است.
در پایان از سوی بخش‌های مختلف دستگاه قضا، استاندار و شماری از مدیران کل استان بوشهر از خدمات هدایت‌الله بهادری قدردانی شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول