اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد:

فعالیت 430 روحانی فعال در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از فعالیت 430 روحانی فعال در استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 430 روحانی فعال در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا عصر امروز در نشست با امام جمعه برازجان اظهار داشت: در شرایط کنونی، دشمنان اسلام و نظام اسلامی با ترفندهای مختلف در صدد ضربه زدن به اصول و مبانی اسلامی هستند و تلاش دارند اعتقادات جوانان را کمرنگ کنند.
وی افزود: در چنین شرایطی نقش روحانیون و صاحب‌نظران علوم دینی بسیار مهم و تعیین‌کننده است و باید برای بصیرت‌بخشی به نسل امروز تلاش مضاعف کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم تقویت پژوهش‌های دینی در سطح جامعه خاطرنشان کرد: باید به سمت پژوهش‌های دینی و تقویت مبانی اعتقادی حرکت کنیم.
موسوی‌نیا تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر فرهنگ دینی و همکاری همه روحانیون و ائمه جمعه در شهرستان‌ها نقش مهم و اثربخشی در موفقیت سازمان تبلیغات اسلامی دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از فعالیت 430 روحانی فعال در استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: تعداد 83 روحانی مستقر و 65 روحانی طرح هجرت نیز در استان بوشهر فعالیت مناسب و قابل قبولی دارند.
امام جمعه برازجان نیز گفت: دشتستان دارای بیشترین جمعیت استان است و اعزام روحانی به روستاها و مناطق دوردست برای اعتلای فرهنگ دینی جامعه امری لازم است.
حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: در دشتستان طی دو سال اخیر در راستای تجهیز خانه‌های عالم و تکمیل و تجهیز خانه‌های قرآن اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و شاهد گسترش فعالیت‌های دینی هستیم.
 در این دیدار در ارتباط با ساخت خانه عالم، داشتن مشارکت و تعامل اداره تبلیغات اسلامی با دفتر امام جمعه، طرح‌های فرهنگی، بیمه تکمیلی امور روحانیون مستقر، ساماندهی فعالیت تشکل‌ها، راهبردهای درون و برون سازمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و تعامل آن با سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و فرهنگی بحث و تبادل و نظر شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول