اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سربیشه خبر داد:

کمک 10 میلیون تومانی مردم سربیشه به عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سربیشه از اهدای 10 میلیون و 750 هزار تومان کمک‌های نقدی مردم شهرستان سربیشه به عتبات عالیات خبر داد.

کمک 10 میلیون تومانی مردم سربیشه به عتبات عالیات
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد عتبات عالیات شهرستان سربیشه اظهار داشت: خواست خداوند بر این است که بازسازی عتبات عالیات به دست پرتوان ملت ایران انجام شود و این افتخار بزرگی است.
وی افزود: خدمت کردن نیز در ستاد بازسازی عتبات عالیات افتخار بزرگی است و باید توجه داشت که شاخصه خدمت در ستاد بازسازی عتبات عالیات معنویت است.
فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه ناب‌ترین فرهنگ آن است که انسان را به خدا برساند و زیارت بهترین نوع ارتباط با خداست، خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب اسلام بیشتر با عبادات فردی شناخته می‌شد، اما به برکت نظام اسلامی، امروز اسلام سربلندتر و سرافرازتر از همیشه به مردم جهان معرفی شده است.
حسین‌پور تاکید کرد: بهسازی و بازسازی این اماکن مقدس باید به بهترین شکل انجام شود، زیرا مصداق خدمت به زائران ائمه اطهار(ع) است و به گفته برخی بزرگان ثواب آن از خود زیارت بیشتر است.
وی گفت: بازسازی و بهسازی این اماکن مقدس باید به بهترین وجه ممکن و با استفاده از بهترین طراحی و مصالح موجود انجام شود تا در خور شأن آن بزرگواران و زائران ایشان باشد.
مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان سربیشه نیز ضمن ارائه گزارشی گفت: در دو ماهه گذشته تعداد چهار نفر سنگ‌کار بنا به کشور عراق اعزام شدند و تعداد 25 قطعه خشت طلا در مجموع به ارزش 8 میلیون و 750 هزار تومان و کمک‌های نقدی به مبلغ 2 میلیون تومان جمع‌آوری شده است.
امام جمعه سربیشه نیز خدمت به اسلام و مسلمانان به ویژه عتبات عالیات و بارگاه ملکوتی امامان معصوم شیعه که مورد تاکید همه مراجع عظام و مقام معظم رهبری است را توفیق الهی عنوان کرد، افزود: بارها رهبر انقلاب تاکید داشته‌اند وظیفه همه است که از این نمادهای افتخارآفرین شیعه که همیشه مورد غضب معاندان و دشمنان اسلام بوده از دل و جان حمایت کنیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین محسن محمدی با اشاره به کینه‌توزی و تعرض دشمنان شیعه به حرمین عسکریین اضافه کرد: این اقدام وحشیانه آنان که دل همه شیعیان را خون کرد با همت و تلاش همه شیعیان این علم افتخار دوباره برافراشته شد و از روز اول بهتر بازسازی شد و این افتخاری است که نصیب شیعه شده و ما هرچه داریم از برکت وجود انسان‌های پاک و مردان الهی است و هر چه در این راه تلاش کنیم باز مدیون و بدهکار آنها هستیم.
وی پروژه‌های تعهد شده خراسان جنوبی را بزرگترین پروژه ستاد بازسازی عتبات کشور از لحاظ شاخص جمعیت استان دانست و افزود: مردم شهرستان سربیشه با مشارکت در این امر خیر عشق و علاقه خود را به اهل بیت(ع) همچون گذشته به اثبات می‌رسانند.
امام جمعه سربیشه یادآور شد: با توجه به مناسبت‌های مذهبی که در پیش داریم باید با برنامه‌ریزی صحیح کمک‌های مردمی را در این امر جذب و تحویل ستاد بازسازی شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول