اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان رفسنجان خواستار شد:

حمایت نهادها از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت

خبرگزاری فارس: دادستان رفسنجان گفت: باید از جایگاه امنیت که توسط نیروی انتظامی تامین می‌شود، از سوی روحانیت و دیگر نهادها حمایت شود.

حمایت نهادها از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سید محمود علیزاده صبح امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه نیروی انتظامی موظف است، نعمت سلامت و امنیت را در جامعه پیاده کند، اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظان حریم ولایت هستند که جان خود را کف دست گذاشته و امنیت کشور را برقرار می‌کنند.
وی اذعان کرد: در تمام ارگان‌ها هیچ نهادی نیست که به اندازه نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌ها سرآمد باشد.
علیزاده با گرامیداشت یاد شهدای مرزبان کشور که در راه حفظ و امنیت نقاط مرزی کشور جان خود را از دست دادند، افزود: گاهی افراد نیروی انتظامی در پی کشف مواد خانمان برانداز و در برخی موارد وظیفه مراقبت از یک بوته که انفال است را بر عهده دارند و این جایگاه رفیع آنها را نشان می‌دهد که در هر جا که نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنها نیاز داشته باشد، آن ندا را لبیک می‌گویند و به انجام وظیفه می‌پردازند.
وی به حمایت از جایگاه امنیت که توسط نیروی انتظامی تأمین می‌شود، تأکید کرد و گفت: اگر جرمی اتفاق بیفتد، تنها نیروی انتظامی وظیفه رسیدگی به آن را ندارد، بلکه روحانیت باید در زمینه آموزش به مردم و پیاده‌سازی امر به معروف و نهی از منکر ذهن مردم را روشن کنند و در جایی که جرمی صورت گرفته باشد، تمام نهادها با همکاری یکدیگر نیروی انتظامی را تنها نگذارند.
سید محمد رضایی فرمانده انتظامی رفسنجان امنیت اخلاقی و روانی را یکی از پایه‌های اساسی نظام خواند و تصریح کرد: کار سبزپوشان بسیار مهم است و کسانی که سعی می‌کنند، آرامش، آسایش و امنیت را به وجود آورند، شایسته بهترین تجلیل‌ها هستند.
وی خاطرنشان کرد: معنای کلمه مجاهد فی‌سبیل‌الله در وجود تمام نیروهای امنیتی می‌درخشد و آنها خود را سربازان ولایت‌محور می‌دانند.
حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان نیز با اشاره به دستاوردهای عظیم نیروی انتظامی در راستای امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی گفت: جامعه‌ای که رهبری عادل داشته باشد، امنیت و اقتدارش تضمین شده است.
وی از رهبر به عنوان محور عملکرد مسئولان یاد کرد و بیان داشت: مهم‌ترین ملاک جامعه رهبر است و ما به وجود رهبری عالم و شجاع افتخار می‌کنیم و در سایه دستورات ایشان به وظایفی که بر عهده داریم، عمل می‌کنیم.
حسینی افزود: امنیت محور توسعه پایدار است و اگر این مهم وجود نداشته باشد در زمینه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی امنیتی به چشم نمی‌خورد.
به گزارش فارس به مناسبت ششمین روز از هفته نیروی انتظامی ساختمان جدید ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان کلنگ‌زنی شد.
انتهای پیام/آ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول