اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

افزایش یارانه نقدی اقتصاد کشور را فلج می‌کند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از تصمیم احتمالی دولت مبنی بر افزایش سه برابری یارانه نقدی گفت: این اقدام دولت اقتصاد کشور را فلج خواهد کرد.

افزایش یارانه نقدی اقتصاد کشور را فلج می‌کند
عبدالله کعبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر افزایش سه برابری یارانه پرداختی به مردم اظهار داشت: جای سئوال است که دولت این میزان پول را از کدام منابع مالی تامین خواهد کرد.
وی گفت: دولت باید طبق بودجه مصوب دولت اقدام به هزینه‌کرد کند و از دور زدن بودجه و قانون پرهیز کند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق اطلاعاتی که ما داریم دولت هم‌اکنون در پرداخت یارانه‌های کنونی با مشکل جدی مواجه است و با کسری ۱۵ هزار میلیارد تومانی روبرو است.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با سیاسی خواندن تصمیم دولت برای افزایش سه برابری یارانه نقدی خاطرنشان کرد: قطعاً مجلس در مقابل این تصمیم احتمالی دولت واکنش قاطع نشان خواهد داد.
وی گفت: دولت باید از حاتم بخشی بی مورد و غیر قانونی پرهیز کند چرا که این موضوع سبب فلج شدن اقتصاد کشور خواهد شد.
کعبی در خصوص احتمال افزایش نرخ سوخت برای تامین هزینه پرداخت یارانه نقدی مردم افزود: طبق قانون دولت حق افزایش نرخ سوخت ولو به میزان یک ریال را ندارد و در واقع امسال هیچ تغییری در قیمت سوخت نخواهیم داشت.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد دولت با پرهیز از هیجان‌های کاذب به تقویت اقتصاد و شفاف‌سازی در آمار و ارقام تورم اقدام کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول