اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

37 درصد مصوبات سوم سفر دولت به نهاوند اجرایی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: 37 درصد مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به نهاوند اجرایی شده‌ در حالی که هنوز 22 درصد اعتبار مصوبات مذکور اختصاص یافته است.

37 درصد مصوبات سوم سفر دولت به نهاوند اجرایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش 15 درصد اجرایی شدن مصوبات در مقابل اختصاص اعتبارات آنها نشانگر جدیت فضای عمومی شهرستان توسط مسئولان ادارات و دستگاه‌هایی که دارای پروژه‌هایی در محل سفر هیئت دولت است که امسال این مسیر تا پایان سال قطعاً افزایش قابل ملاحظه‌ای دارد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایت‌مدار، انقلابی و مؤمن نهاوند در استقبال عاشقانه و پرشور از رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت تصریح کرد: این استقبال عاشقانه و پرشور وظیفه مسئولان را صدچندان کرده و موجب دلگرمی مدیران برای خدمت بیشتر به مردم شده است.
فرماندار شهرستان نهاوند مردم را ولی‌نعمت مسئولان ذکر ‌و بیان کرد: جوانان مومن و انقلابی نهاوند لیاقت خدمت و شایستگی تلاش بیشتر را دارند.
وی مهیا شدن بسترهای مناسب برای ایجاد اشتغال جوانان نهاوندی با شروع به کار کارخانجات تولیدی و صنعتی را مهم‌ترین نقطه امید و آینده روشن برای نهاوند دانست و ادامه داد: حضور سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی به ویژه در نهاوند موجب شده که طی چند سال آینده جوان بیکار و جویای شغل در نهاوند نداشته باشیم زیرا افق‌های روشن و امیدوارکننده‌ای در پیش روی مسئولان برای ایجاد شغل پایدار در نهاوند به وضوح قابل مشاهده شدن است.
زارعی‌کوشا همراهی مردم ایران اسلامی و تلاش‌های شبانه‌روزی دولتمردان و مدیران شهرستان را موجب به بار نشستن امیدها و آرزوها برای نسل جوان در شهرستان خواند و اضافه کرد: در سال 90 بیش از 20 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی نهاوند تخصیص یافته است که افزایش 15 درصدی نسبت به سال گذشته دارد.
وی به چهارخطه کردن محور آورزمان به ملایر و دو راهی بروجرد به کنگاور که محور مواصلاتی نهاوند به غرب کشور و مرکز استان همدان است را هدیه‌ای کوچک اما ارزشمند به مردم نهاوند دانست.
فرماندار نهاوند از آغاز عملیات چهارخطه کردن محور نهاوند به فیروزان و تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه اثرگذار ملی خبر داد و افزود: با اتمام این پروژه مهم علاوه بر تحول در بخش حمل و نقل و اقتصاد موجب کاهش بار ترافیکی تصادفات منجر به جرح و فوت در نهاوند می‌شود زیرا سالانه بیش از صدها تصادف منجر به جرح و فوت در این محور نوعی نارضایتی اجتماعی را سالیان سال در پی داشت که این پروژه که از مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان و نهاوند بوده این مشکلات را کاملاً برطرف می‌کند.
وی تلاش دولت نهم و دهم را رفع دغدغه‌های مردم به ویژه جوانان در زمینه‌های اشتغال، مسکن، صنعت، کشاورزی و‌... دانست و اظهار کرد: فضای عمومی کشور به گونه‌ای است که امروز همه ایران اسلامی به کارگاهی عمرانی و خدمات در همه زمینه‌ها تبدیل شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول