اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس:

تاکید جبهه پایداری بر وحدت حداکثری 8+7 است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: تاکید جبهه پایداری بر وحدت حداکثری 8+7 است و با رایزنی بزرگان این مسئله حل می‌شود.

تاکید جبهه پایداری بر وحدت حداکثری 8+7 است
سید جواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با بحث‌های مطرح شده در مورد پیوستن جبهه پایداری به وحدت اصولگرایان اظهار داشت: نظر جبهه پایداری بر این است که عده‌ای نمی‌توانند محوریت اصولگرایان را داشته و این را که عده‌ای نباید حضور داشته باشند را جبهه پایداری اعلام نکرده است.
وی ادامه داد: بزرگ‌ترین بحثی که جبهه پایداری بر آن تاکید می‌کند این است که چرا 8+7 به جای اینکه از گروه‌ها دعوت کند از شخصیت‌ها دعوت می‌کند برای پیوستن به وحدت اصولگرایان و این معنا را می‌دهد که این وحدت به سمت شخص محوری پیش می‌رود.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: با این وجود جبهه پایداری تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است تا وحدت حداکثری در 8+7 به‌ وجود آید و امید می‌رود با رای‌زنی بزرگان روحانیت این مشکل نیز حل شود.
وی در ارتباط با دعوت جامعتین از حضور اشخاص در 8+7 تصریح کرد: دعوت لاریجانی به دلیل حمایت بسیاری از اصولگرایان از ایشان و همچنین نفوذی که میان اصولگرایان دارد معقول به نظر می‌رسد، اما دعوت از قالیباف لزومی نداشته است.
ابطحی با اشاره به اینکه 8+7 یک وحدت جامع و کشوری است، گفت: قالیباف شهردار تهران است و در صورتی که به گفته برخی اضافه شدن این افراد تنها ویژه این شهر است با توجه به کشوری بودن آن باید فاتحه 8+7 را خواند زیرا که 8+7 یک وحدت جامع کشوری است.
 
* باید در 8+7 با ذره‌بین دنبال مردودین فتنه بگردیم

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمام تلاش جبهه پایداری این است که به وحدت اصولگرایی بپیوندد اما به این اعتقاد داریم که وحدت تنها یک ابزار است و هدف نیست و نمی‌توان سر هر چیز با هرکسی وحدت کرد زیرا که وحدت مبنا دارد.
وی گفت: در صورتی که 4رکن و 12راهکار در منشور اصولگرایی را قبول کنند خودبه‌خود 8+7 پالایش می‌شود، اما منشور اصولگرایی را محور قرار نمی‌دهند.
ابطحی افزود: یکی از ارکانی که در منشور اصولگرایی آمده است به این موضوع اشاره دارد که مردودین فتنه نباید در وحدت اصولگرایی حضور داشته باشند، اما اکنون می‌بینیم که این منشور نقض شده است.
وی در ارتباط با حضور مردودین فتنه در وحدت اصولگرایان تاکید کرد: با وجود حضور واضح مردودین فتنه در 8+7 باید با ذره‌بین به دنبال این مردودین در این وحدت بگردیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول