اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جاسبی:

دانشگاه آزاد بزرگ‏ترین دانشگاه حضوری جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید بتوان قله‏های پیشرفت را طی کرد گفت:دانشگاه آزاد بزرگ‏ترین دانشگاه حضوری جهان است.

دانشگاه آزاد بزرگ‏ترین دانشگاه حضوری جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عبدالله جاسبی در شامگاه چهارشنبه در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه اظهار داشت: همه کارها باید اینترنتی شود اما در عین حال می‏دانیم که تا پایان امسال تنها 30 درصد از این برنامه محقق می‏شود.
جاسبی افزود: دانشجویان و استادان این دانشگاه باید کمربندهای خود را محکم ببندند و ارائه مقالات علمی پژوهشی یک کار روزمره در این دانشگاه شود.
وی گفت: امروز در جهان اگر کسی یک زبان زنده، کار با رایانه و تحصیل در دوره آموزش‌ عالی نداشته باشد بی‏سواد محسوب می‏شود.
جاسبی اضافه کرد: یونسکو در تحقیق جدید بر روی مولفه‏های بی‏سوادی در حال کار کردن بوده و باید دانست که دانشگاه تنها برای تولید اشتغال نیست و برای افزایش سطح فرهنگ نیز دارای کارکردهایی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سال گذشته 780 هزار کارشناس‏ارشد داوطلب داشتیم، ادامه داد: باید واقع‏بین بود و مسائل را به خوبی تجزیه و تحلیل کرد.
جاسبی همچنین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هم‏اکنون یک‏ میلیون و 700 هزار نفر دانشجو، 30 هزار نفر عضو هیئت علمی تمام وقت، بیش از 20 میلیون مترمربع فضای آموزشی، 400 واحد آموزشی و 600 مدرسه وابسته، 12 بیمارستان ملکی، هشت بیمارستان غیرملکی و هزاران آزمایشگاه و کتابخانه را در اختیار دارد و بزرگ‏ترین دانشگاه حضوری جهان است.
وی بیان کرد: باید کاری کرد که بتوان قله‏های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرد و در این زمینه باید تلاشمان بیشتر شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول