اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش چناران خبرداد:

حضور جودوکاران چنارانی در مسابقات جهانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان چناران گفت: علی معلومات و جواد محجوب جودوکاران چناران در مسابقات قهرمانی جهان در برزیل و فرانسه حضور یافتند.

حضور جودوکاران چنارانی در مسابقات جهانی
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران ،محمد رضا سعیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات که دارای امتیاز برای جودوکاران جهت ورود به مسابقات المپیک لندن بود این دو قهرمان ارزنده موفق به صعود در رتبه‌های جهانی شدند.
وی افزود: همچنین مقرر است که علی معلومات و جواد محجوب در قالب تیم ملی ایران در مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان حضور یابند.
وی ادامه داد: رضا مخیری جودوکار جوان شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با غلبه بر تمام حریفان به اردوی تیم ملی جوانان راه یافت.
سعیدی بیان کرد: فاطمه لعل نظام جودو کار نوجوان چنارانی در ترکیب تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در لبنان حضور می‌یابد.
رئیس اداره ورزش و جوانان چناران افزود: تیم جودو شهرستان چناران در مسابقات جودو جام رمضان باشگاه‌های مشهد به چندین مقام ارزشمند دست یافت در این مسابقات مجید زبردست،رضا گریان،محسن اقبال ورانلو و سعید چناله‌گر به مقام اول و آقایان حسن غلامی،علی اکبر بیدل،امین حاجبی،حامد محجوب و جواد ذهابی به مقام دوم و آقایان جواد حسن پور،جلال نیکوفر،ناصر ده‌مرده،علی اصغر ابراهیم زاده،امید بابایی،محمد بابایی،حامد قادری و محمد عابد به مقام سوم دست یافتند.
وی ادامه داد: مسابقات جودو قهرمانی نونهالان کشور با کسب 7 مدال طلا یک نقره و دو برنز برای ورزشکاران چناران همراه شد.
سعیدی افزود: در این مسابقات که به مدت 3 روز در کرمانشاه برگزار شد تمامی ورزشکاران اعزامی تیم چناران روی سکو قرار گرفتند و به نوعی مسابقات زیر سایه سنگین مدال‌آوری چنارانی‌ها قرار گرفت.
وی گفت: رضا روئین‌تن دروزن30 کیلوگرم ، محمدجواد یوسفی در وزن 33 کیلوگرم ،حسن سحین‌زاده در وزن 36کیلوگرم ،حمیدرضا خیری در وزن 39کیلوگرم ،یونس اسماعیل زاده دروزن 50کیلوگرم ،فرزین شهباز در وزن 60کیلوگرم و مصطفی اخلمدی در وزن 66کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.
مهدی زهدی در وزن 42کیلوگرم به مدال نقره و آقایان علی چنارانی‌نژاد و امین رمضان‌پور در وزن 55کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول