اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

پروژه‌های مسکن مهر دهگلان به کندی پیش می‌رود

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان با بیان اینکه پروژه‌های مسکن مهر دهگلان به کندی پیش می‌رود، خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های ذیربط در این زمینه شد.

پروژه‌های مسکن مهر دهگلان به کندی پیش می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمد رضایی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان با تاکید بر شتاب بیشتر در روند اجرایی مسکن مهر این شهرستان، اظهار داشت: از مسئولان ذیربط انتظار می‌رود که مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهند و عزم خود را بیش از گذشته نشان دهند.
وی بر سرعت انجام پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان دهگلان تاکید کرد و افزود: یکی از عواملی که موجب کندی روند اجرایی مسکن مهر شده قرادادهاست که در این زمینه تعاونی‌های مسکن به کندی در اعلام اسامی تاخیر می‌کنند.
فرماندار شهرستان دهگلان بیان داشت: امیدواریم مشکل قراردادها برای ساخت بلوک‌های ساخته شده که دچار مشکل هستند، سریع‌تر حل شود.
رضایی تصریح کرد: در بحث قراردادها دولت هیچ گونه دخالتی ندارد چرا که این امر به صورت خصوصی اداره می‌شود و امیدواریم که بانک‌ها تعامل خوبی با تعاونی‌های مسکن مهر در پرداخت به موقع تسهیلات بانکی داشته باشند.
وی در ادامه افزود: طرح مسکن مهر یکی از اقدامات خوب دولت برای خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد و فاقد مسکن است که نباید اجازه داد این طرح در میان ساختار اداری دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی با مشکلات مواجه شود.
فرماندار شهرستان دهگلان اضافه کرد: طرح مسکن مهر نه تنها زمینه برای خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد را فراهم می‌کند، بلکه عامل اصلی برای ساماندهی وضعیت مسکن و زمین در کشور است.
رضایی با اشاره به روند اجرایی اجرای طرح مسکن مهر در این شهرستان افزود: خوشبختانه بر اساس اقدامات صورت‌گرفته وضعیت مسکن مهر مناسب است اما رضایت‌بخش نیست و باید با توجه به استقبال مردم از این طرح شاهد روند رو به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر باشیم.
وی در ادامه با تاکید بر بومی و سرمایه‌دار بودن پیمانکاران پروژه مسکن مهر شهرستان دهگلان، افزود: هیچ بهانه‌ای از مدیری قابل‌قبول نیست و از مسئولان اجرای این پروژه انتظار کار بیشتری می‌رود.
فرماندار شهرستان دهگلان یادآور شد: برای بهبود و جلوگیری از تورم، بانک مسکن باید به لحاظ مالی تقویت شود و شرکت‌های اجرایی نباید موجودی حساب خود را در بانک مسکن به صفر برسانند.

*پیشرفت 37 درصدی مسکن مهر در دهگلان
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان در این بازدید از پیشرفت 37 درصدی طرح مسکن مهر در این شهرستان خبر داد.
محمد امجدیان افزود: متاسفانه تعاونی‌های مسکن مهر در تکمیل مدارک سریع عمل نمی‌کنند که امیدواریم این مشکل نیز برطرف شود.
وی در ادامه از همکاری خوب بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر قدردانی کرد و بیان داشت: امیدواریم این همکاری و تعامل بیش از گذشته محسوس باشد و راه‌های تقویت و پیشرفت پروژه‌ها را شاهد باشیم.
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان در پایان خاطرنشان کرد: از کل اعتبار 54 میلیارد ریالی مسکن مهر شهرستان دهگلان، 17 میلیارد ریال آن برای تسریع در اجرای مسکن مهر به پیمانکار طرح 207 واحدی مسکن مهر دهگلان پرداخت شده است.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول