اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش سود تسهیلات از سوی بانک صادرات؛

748 نفر متقاضی مسکن مهر در دامغان توان عقد قرارداد ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون شهرستان دامغان، گفت: 748 نفر از متقاضیان مسکن مهر در دامغان به جهت افزایش سود تسهیلات از سوی بانک صادرات توان عقد قرارداد با این بانک و بهره‏گیری از تسهیلات اختصاص داده شده را ندارند.

748 نفر متقاضی مسکن مهر در دامغان توان عقد قرارداد ندارند
علی‏اکبر مهرابی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: تسهیلات اعطایی مسکن که بانک صادرات موظف شده آن را پرداخت کند، 200 میلیون ریال بوده و به صورت قرض‏الحسنه با سود چهار درصد باید به تعاونی مسکن داده شود که این بانک از تیر ماه امسال سود تسهیلات اعطایی را به 12 درصد افزایش داد.
وی اضافه کرد: شرکت‏های تعاونی مسکن که در امر ساخت مسکن مهر در شهرستان دامغان فعالیت دارند، با افزایش سود تسهیلات توان عقد قرارداد را ندارند و این امر موجب نارضایتی متقاضیان شده و مشکل در ساخت و ساز مسکن مهر در شهرستان دامغان به وجود آورده است.
عضو شورای مسکن شهرستان دامغان یادآور شد: مسدود کردن 10 میلیون ریال از وجه متقاضیان مسکن مهر در شهرستان دامغان از سوی بانک مسکن به ازای هر واحد نیز یکی دیگر از مشکلاتی بوده که از سوی شورای مسکن شهرستان این موضوع در حال پیگیری است تا برطرف شود.
وی به تعداد واحدهای در حال ساخت مسکن مهر در شهرستان دامغان اشاره کرد و افزود: یک هزار و 856 واحد مسکن مهر در شهرستان دامغان از سوی 17 شرکت تعاونی مسکن در 27.5 هکتار زمین در حال ساخت است.
مهرابی افزود: تاکنون 664 واحد از واحدهای مسکن مهر به متقاضیان در این شهرستان تحویل شده و 772 واحد دیگر نیز در حال ساخت است.
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مهرابی خاطرنشان کرد: تعداد واحدهای آماده واگذاری مسکن مهر در شهرستان دامغان 420 واحد بوده که در آینده نزدیک به متقاضیان این واحدها واگذار می‏شود.
رئیس اداره تعاون شهرستان دامغان اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در شهرستان دامغان در مجموع 89 درصد بوده و قیمت تمام شده مسکن مهر در این شهرستان نسبت به کل استان پایین‏ترین قیمت است.
وی تصریح کرد: تاکنون برای 96 واحد از واحدهای مسکن مهر در شهرستان دامغان سند مالکیت با همکاری شهرداری و اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده است.
عضو شورای مسکن شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: 760 میلیارد ریال تسهیلات به مسکن مهر در شهرستان دامغان اختصاص داده شد که تاکنون قریب به 570 میلیارد ریال به سازندگان این واحدها در این شهرستان پرداخت شده است.
وی گفت: تعداد واحدهای معرفی شده به بانک‏های عامل جهت استفاده از تسهیلات خود مالک 68 واحد بوده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول