اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان معرفی شد

خبرگزاری فارس: فیروز احمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان معرفی شد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، استاندار زنجان در جلسه ستاد انتخابات استان زنجان، با بیان اینکه در طول 32 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام شاهد برگزاری بیش از 32 انتخابات مختلف بود اظهار داشت: اهداف، اصول و ارزش‌ها در همه انتخابات، هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و همه مورد توجه مردم است، با این حال بیان اصول و تبیین ارزشها در هر انتخاباتی ضروری به نظر می رسد.
محمد رئوفی‌ نژاد بر ایجاد فضای امن انتخاباتی برای مردم تاکید کرد و افزود: باید فضا را به‌گونه‌ای آماده کنیم که کمترین خدشه‌ای به رای و تشخیص مردم وارد نشود، چرا که در این شرایط حساس همواره مرسوم است که جریان‌هایی از داخل و خارج کشور علیه دولت و نظام تبلیغات سوء نموده و اذهان مردم را منحرف می‌سازند.
استاندار زنجان با بیان اینکه آثار انتخابات و حضور مردم برای دشمنان بسیار مهم است، گفت: آثار پر برکت انتخابات و به دنبال آن اقتدار، عزت، استقلال در دفاع از حکومت و حاکمیت و نقش‌آفرینی مردم با اشتیاق هرچه تمام‌تر در این صحنه، همان موضوعی است که دنیای استکبار را نگران می کند، که اگر در این میدان دشمنی نورزد جای تعجب است.
وی در ادامه درصد مشارکت در انتخابات را مهم دانست و تصریح کرد: نگاه دنیا به مشارکت مردم مهم و نخستین شاخصی است که مورد تحلیل جهانیان قرار می‌گیرد، که هر چه این درصد پایین باشد بستر مانور و سوژه برای تهدیدهای منفی دشمن فراهم‌تر و هرچه درصد مشارکت بیشتر باشد فرصت تهدیدهای منفی از دشمن گرفته خواهد شد.
رئوفی نژاد بر استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌ها و برنامه ریزی و هد‌ف‌گذاری دقیق و صحیح برای برگزاری انتخابات سالم و قوی،‌ تاکید کرد و افزود: مشارکت حداکثری با هر توان و بضاعت در اختیار و نیز ترویج، تبیین و شفاف سازی شاخص‌های اصلح وظیفه همه ما به عنوان مسئول و شهروند این نظام است.
وی با بیان اینکه دشمنان سوژه‌های مختلفی را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب می‌کنند، ادامه داد: بدون شک، نخستین سوژه تخریب دشمنان دولت است ضمن آنکه افراد برای غبارآلود کردن فضا، به دنبال سوژه‌های خاص استانی نیز خواهند بود.
استاندار زنجان نماد رخدادهای سیاسی کشور را تقویت اتحاد و انسجام ملی عنوان کرد و حفظ وحدت دوستداران نظام را خواستار شد.
گفتنی است، مراقبت و صیانت در قبل، حین و بعد از انتخابات، رصدکردن فعل و انفعالات در بیرون و داخل کشور، رصد‌کردن تخلفات قبل از ورود به انتخابات، جمع‌بندی اخبار و ادبیات نمایندگان، هماهنگی با ستادها و دستگاه‌های نظارتی از دیگر مواردی بود که استاندار زنجان بر آنها تاکید کرد.
شایان ذکر است، در انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی، بستر و ساز و کار انتخابات الکترونیکی به میزان 95 درصد فراهم شده که دراین دوره به‌عنوان نمونه 10درصد انتخابات به‌صورت الکترونیکی و در انتخابات بعدی به‌صورت 100درصد اجرا خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه دشمنان از نقاط قوت ما اطلاع کافی دارند، گفت: برای خنثی کردن تبلیغات سوء دشمنان، اطلاع‌رسانی از دستاوردهای دولت و نظام و طرح شاخص‌ها و تبلیغ اصلح از ضروریات است.
فیروز احمدی بحث آموزش را از محورهای اساسی انتخابات عنوان کرد و افزود: آموزش در همه سطوح حتی در سطح مردم جامعه و کاندیداها بسیار مهم بوده و همکاری همه مسئولان ذی‌ربط را می‌طلبد.
در پایان این جلسه حکم فیروز احمدی به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات استان قرائت و احکام مسئولان نیز ارائه شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول