اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های کردستان تاکید کرد:

پیگیری فعالیت‌ها و کنترل رفتارهای زندانیان در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: فعالیت‌های کاهش آسیب و کنترل رفتارهای پرخطر زندانیان با جدیت بسیار پیگیری می‌شود.

پیگیری فعالیت‌ها و کنترل رفتارهای زندانیان در کردستان
اسدالله گرجی‌زاده امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: باید زمینه بازگشت افراد خطاکار را به داخل جامعه مهیا کرد.
وی تلاش و جدیت بیشتر در راستای خدمت به زندانیان و خانواده آنان براساس چهار چوب دستورالعمل سازمان را ضروری دانست و بر توجه به این مهم تاکید کرد.
وی ادامه داد: وظیفه اصلی ما در زندان‌ها توجه به امر اصلاح و تربیت و بازسازی شخصیت اشخاص به خطا رفته است که این امر با دلسوزی، تعهد و پشتکار همکاران میسر می‌شود.
مدیرکل زندان‌های استان کردستان در ادامه خلاقیت و نوآوری را در برنامه‌های زندان لازمه رسیدن به اهداف عالیه سازمان دانست و گفت: با تفکر و تعمق باید از کارهای کلیشه‌ای فاصله گرفته و همزمان درصدد رسیدن به برنامه‌های منسجم و کارآمدی باشیم.
گرجی‌زاده همچنین بر لزوم دستیابی به اولویت‌های ده‌گانه و سازمان تاکید کرد و یادآور شد: ریاست سازمان هم اجرای این موارد را ضروری دانسته است.
وی مراکز مراقبت بعد از خروج را یکی از واحدهای مهم دانست و خاطرنشان کرد: این واحد به منزله کاهش بازگشت مجدد مددجویان به زندان و کاهش جرم و بزه در جامعه و خانواده زندانیان است.
وی در سخنان خود اضافه کرد: توجه به حفظ حقوق شهروندی و کرامت انسانی زندانیان یکی از دیگر موارد مهمی است که باید در راس کارها قرار گیرد و تلاش ما در این زمینه مضاعف است.
 
* پیگیری فعالیت‌ها و کنترل رفتارهای زندانیان در کردستان
مدیرکل زندان‌های کردستان ادامه داد: فعالیت‌های کاهش آسیب و کنترل رفتارهای پرخطر زندانیان با جدیت بسیار پیگیری می‌شود.
گرجی‌زاده تصریح کرد: در این راستا برنامه‌ها و اقداماتی در سطح کشور انجام شده و با جدیت پیگیری می‌شود.
وی اقدامات و برنامه‌های پیاده شده در سطح زندان‌های کشور را شامل تأسیس مراکز مشاوره و روان درمانی، برنامه‌های کاهش آسیب، فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی، حرفه‌آموزی و اشتغال، تأسیس کلینیک‌های مثلثی و اقدامات درمان اعتیاد در راستای ایجاد تغییر در نگرش و رفتار مددجویان و پیشگیری از ارتکاب مجدد جرم و بازگشت سعادتمندانه این افراد به جامعه و خانواده آنها اعلام کرد.
وی همچنین به فعالیت‌های انجام شده در کردستان اشاره کرد و بیان داشت: فعال بودن پنج مرکز کلینیک مثلثی در استان و مجهز بودن زندان‌های استان به مراکز درمانی اعتیاد از جمله این فعالیت‌ها است.
وی در پایان گفت: فعالیت‌های کاهش آسیب و کنترل رفتارهای پرخطر زندانیان با جدیت بسیار از طریق ستاد و کمیته‌های وابسته آن در سطح زندان‌های استان پیگیری شده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول