اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سعید قاسمی:

جامعه امروز میدان جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: جامعه امروز میدان جنگ نرم است.

جامعه امروز میدان جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سعید قاسمی شامگاه یکشنبه در همایش مظلومیت فرهنگ و جایگاه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به فتنه سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: فتنه سال 88 مدت هشت ماه طول کشید که بسیار سنگین و شکننده بود.
وی با بیان اینکه بسیاری از خواص در فتنه سال 88 سکوت کردند، افزود: جامعه می‌دانست مسئله ریاست جمهوری نیست.
قاسمی تصریح کرد: همه متوجه شدند کسانی که در عاشورا علیه اصل ولایت فقیه شعار می‌دادند، با اصل ولایت فقیه مشکل داشتند.
فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به کشیده شدن جنگ نرم به خانه‌های مردم، گفت: این جنگ تا کنون ادامه داشته و دنباله آن نیز ادامه می‌یابد.
وی غذای فرهنگی ارائه شده توسط دانشگاه‌ها در گذشته را مسموم خواند و بیان داشت: مبارزه خیر و شر از ابتدای خلقت آدم وجود داشته و تا حضور امام عصر (عج) این جریان و مبارزه ادامه دارد.
قاسمی دغدغه مقام معظم رهبری را مسائل فرهنگی عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد یک جزیره کاملاً مستقل، بی‌حساب و کتاب و با مدیریت مستقل دائم‌العمری است.
فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه تروریست‌های بزرگ فرهنگی داخلی و خارجی دغدغه بزرگ مقام معظم رهبری است، یادآور شد: تاریخ نشان داده ملت ما هرگز از بیرون ضربه نخورده و جنگ نرم از درون نفوذ می‌کند.
وی انتخابات ریاست جمهوری را اوج تلاش فتنه‌گران توصیف کرد و متذکر شد: مقام معظم رهبری بر عدم تغییر شاخص‌های فرهنگی تاکید دارند.
قاسمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شاخص‌های فرهنگی را مشخص می‌کنند، افزود: افراد پس از جابه‌جایی شاخص‌ها در صف دشمن قرار می‌گیرند و متوجه نمی‌شوند که در صف دشمن هستند.
فرمانده دوران دفاع مقدس جنگ نرم را دارای تلفات دانست و تصریح کرد: تلفات این نبرد تشخیص داده نمی‌شود.
وی باور داشتن به جنگ نرم را موثر خواند و ابراز داشت: مقام معظم رهبری مسیر را برای ما ترسیم می‌کنند و راه مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم از ایشان دریافت می‌شود.
قاسمی به از بین بردن بخشی از فساد در سیستم اداری کشور توسط رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: احمدی نژاد توانست پایگاه زیربنایی و مرکز طرح و برنامه و بودجه‌ای که آمریکایی‌ها در آن رسوخ کرده بودند را از بین ببرد و این حرکت رئیس جمهور عالی بود.
فرمانده دوران دفاع مقدس به کتاب‌های درسی در دانشگاه‌ها و مدرسه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: از کتاب‌های درسی دانشگاهی و دبیرستانی یک نفر انقلابی بیرون نمی‌آید و به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند تا پنج سال آینده این کتاب‌ها را بازنگری کنند.
قاسمی با بیان اینکه سعید حجاریان‌ها برای دانشگاه آزاد کتاب درسی نوشتند گفت: دانشگاه دکتر جاسبی حزب‌اللهی بیرون نمی‌دهد و کسی در آن پرورش نمی‌یابد.
فرمانده دوران دفاع مقدس مسئله فرهنگی در کشور را مهجور و غریب نامید و ابراز داشت: امام (ره) فرمودند که مکلفیم تغییرات را خودمان انجام دهیم و خداوند ما را برای تغییر آفریده است.
وی با اشاره به دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: جنگ ایران با عراق دروغ است، زیرا جنگ ایران با تمام دنیا بود.
قاسمی تغییر را در ذات راهبرد دینی برشمرد و گفت: گرفتن یک خط از دشمن هزاران مشکل دارد ضمن اینکه نگه‌داشتن آن مشکل‌تر است.
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در استمرار این نبرد زندگی می‌کنیم، افزود: هر کس باید به اندازه توان واقعی خود تلاش کند و به میدان بیاید.
وی فعالیت‌های فرهنگی را زمان‌بر توصیف کرد و متذکر شد: نتیجه فعالیت‌های فرهنگی سال‌ها بعد مشخص می‌شود.
قاسمی با بیان اینکه مکلف به انجام تکلیف هستیم، گفت: جامعه امروز میدان جنگ نرم است.
فرمانده دوران دفاع مقدس جامعه را نیازمند شبکه توزیع محصولات فرهنگی عنوان کرد و اذعان داشت: ترویج محصولات فرهنگی در دانشگاه‌ها نیاز جامعه بوده و تاثیرگذار است.
انتهای پیام/ن10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول