اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرکرد:

ولایت‌پذیری مانع تحقق توطئه‌های دشمنان می‎شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرکرد گفت: ولایت‌مداری و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری راهگشای امور است و باید حول محور ولایت حرکت کنیم تا گرفتار توطئه‌های دشمنان اسلام نشویم.

ولایت‌پذیری مانع تحقق توطئه‌های دشمنان می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی عصر امروز در مراسم جشن میلاد ثامن الحجج امام رضا(ع) در مسجد جامع شهرکرد اظهار کرد: امام رضا(ع) حجت خدا برخلق، معدن علم و توسعه دهنده همدلی میان مسلمین و شیعیان در دوران حکومت غاصبان ولایت و امامت بود.
وی افزود: پس از آنکه امام رضا(ع) ولایتعهدی را به عهده گرفت همه توانایی خود را در توسعه دادن پایگاه‌های مردمی صرف کرد.
فاطمی ادامه داد: با وجود افزایش پایگاه‌های مردمی، پیوند آنان با امام پیوند فکری عمومی و عاطفی بود.
امام جمعه موقت شهرکرد بیان کرد: این همان احساس‌های آتشین بود که روزگاری پایه و اساسی بود که بنی عباس بر آن تکیه کردند و برای رسیدن به حکومت بر امواج آن عواطف سوار شدند.
وی بصیرت مسلمین را در زمان حکومت بنی عباس ضعیف برشمرد و گفت: بصیرت و هوشمندی مردم در هر زمانی رکن اساسی برای دشمن‌شناسی و برنامه‌ریزی صحیح در جامعه است.
فاطمی با اشاره به زمان حاضر و مسایل روز کشور، ادامه داد:‌ ولایت‌مداری و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری راهگشای امور است و باید حول محور ولایت حرکت کنیم تا گرفتار توطئه‌های دشمنان اسلام و مسلمین نشویم.
وی با اشاره به اوضاع سیاسی زمان امامت امام رضا(ع)، گفت: مأمون با فتنه و فریب، حق ولایت را غصب کرده بود و زمینه برای اعمال ولایت امام معصوم(ع)  به طور کامل فراهم نبود.
فاطمی بر انجام کار فرهنگی در جامعه تأکید کرد و افزود: بصیرت‌افزایی و شبهه‌زدایی از انحرافات اعتقادی و اخلاقی در جامعه پیشگیری می‎کند و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‎سازد.
جشن میلاد ثامن الحجج امام رضا(ع)، به همت هیأت رزمندگان اسلام استان و پایگاه مقاومت شهدا با حضور خیل کثیر بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.
مولودی‌خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول