اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ولادت امام رضا(ع)؛

کلینیک بیماران خاص اردل بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: همزمان با ولادت امام رضا(ع) کلینیک بیماران خاص اردل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کلینیک بیماران خاص اردل بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی بعدازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این کلینیک، اظهار داشت: این پروژه با زیربنای680 متر مربع و با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 40 میلیون ریال بهره‌برداری شد.
وی با بیان اینکه این پروژه توسط مجمع امور خیرین سلامت استان در محل بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت، گفت: احداث خانه پزشک سرخون با زیر بنای500 مترمربع، مرکز بهداشتی درمانی سرچاه با زیربنای 550 مترمربع از دیگر پروژه‌های در دست احداث در این شهرستان است.
خسروی ادامه داد: به‌منظور احداث خانه پزشک سرخون اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال از سوی
خیر این شهرستان حاج قربانعلی رئیسی و احداث مرکز بهداشتی درمانی سرچاه با تخصیص اعتباری افزون بر یک میلیارد و 650 میلیون ریال توسط خیرین سپاه و دانشگاه تخصیص یافته است.
فرماندار شهرستان اردل با بیان اینکه توسعه امور درمانی مقوله پیچیده‌ای است و مشارکت همه آحاد مردم را طلب می‌کند، اظهار داشت: دولت و مجلس شورای اسلامی تاکنون در حد توان خود در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما این امر سبب ساقط شدن وظیفه و تعهد انسانی مردم و خیرین برای کمک به همنوعان خود نمی‌شود.
وی با اشاره به مراکز بهداشتی و درمانی احداث شده در این شهرستان، گفت: احداث خانه‌‍‌های بهداشت در روستاهای بهشت‌آباد، دهنو نده، کوران‌آباد، افسرآباد از توابع شهرستان اردل، احداث مرکز بهداشتی و درمانی روستای سرپاه از توابع شهرستان اردل و احداث کلینیک بیماران خاص شهرستان اردل از دیگر پروژه‎های احداثی است.
خسروی خاطرنشان کرد: شناسایی و ساماندهی خیران سلامت، کمک به بیماران نیازمند صعب‌العلاج، برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری صحیح از کمک‌ها در حوزه سلامت استان از مهم‌ترین رویکردهای مجمع خیرین سلامت است.
کلینیک بیماران خاص اردل در دو بخش بیماران هموفیلی و دیالیز با حضور خیرین سلامت استان، امام جمعه اردل، فرماندار شهرستان و تمامی مسئولان ادارات شهرستان همزمان با ولادت امام رضا(ع) افتتاح شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول