اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص خبر داد:

انتخاب خراسان شمالی برای رقابت‌های دارت بیماران خاص

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند از انتخاب خراسان شمالی برای برگزاری رقابت‌های دارت بیماران خاص و پیوند کشور خبر داد.

انتخاب خراسان شمالی برای رقابت‌های دارت بیماران خاص
محمدباقر فاطمی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این رقابت‌ها برای آبان ماه امسال برنامه‌ریزی شده است.
رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند افزود: در این رقابت‌ها ورزشکاران هیئت بیماران خاص استان‌های کشور حضور خواهند یافت.
وی با اشاره به اینکه امسال برگزاری 45 دوره مسابقات ورزشی این فدراسیون برنامه‌ریزی شده است، گفت: عمده این مسابقات در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد.
به گفته فاطمی‌نسب، برگزاری این مسابقات در سطح 21 استان کشور برنامه‌ریزی شده است که طی آن برادران و خواهران ورزشکار این فدراسیون به رقابت خواهند پرداخت.
وی تصریح کرد: این فدراسیون برای ترویج ورزش و همچنین ترغیب ورزشکاران، اقدام به برپایی مسابقات به مناسبت‌های مختلف از جمله دهه فجر، روز جهانی هموفیلی، دیابت و... می‌کند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند با بیان اینکه ورزشکاران پیوند اعضا در 12 رشته مشخص شده است، گفت: البته در کشور ما صرفاً این مسابقات در هفت رشته دو و میدانی، شنا، پینگ‌پنگ، بدمینتون، اسکواش و دوچرخه سواری برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: در گروه بیماران خاص نیز ورزش‌هایی چون شنا، دارت، شطرنج، تیراندازی و پینگ‌پنگ فعال است.
فاطمی‌نسب یادآور شد: برای فعال شدن هیئت‌های ورزشی بیماران خاص و پیوند در سطح استان‌های کشور نیاز به مشارکت نیکوکاران بیش از پیش احساس می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول