اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم خبر داد:

افتتاح نخستین کلینیک توریستی سیار کشور در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم گفت: نخستین کلینیک توریستی سیار کشور به زودی در قم افتتاح می‌شود.

افتتاح نخستین کلینیک توریستی سیار کشور در قم
علیرضا ارجمندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: نخستین کلینیک دندانپزشکی سیار کشور در قم که به منظور درمان اتباع خارجی طراحی شده است، به زودی افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به افتتاح دهکده سلامت استان تا پایان سال اظهار داشت: مجوز تاسیس دندانپزشکی سیار در این مجتمع توریستی-درمانی گرفته شده است و تجهیزات آن که به‌طور کامل داخلی هستند، به‌زودی نصب و آماده بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم فعالیت‌های این مجتمع توریستی - درمانی را ایجاد فضای توریستی برای اتباع خارجی و درمان آنان در این فضا بیان کرد.
وی با اشاره به توریستی بودن شهر مقدس قم و پایین بودن هزینه درمان در استان ابراز داشت: یکی از ظرفیت‌های درمانی این شهر توریسم درمانی است و بخش خصوصی با توجه به این موضوع در این زمینه شروع به فعالیت کرده است.
ارجمندی با بیان اینکه دهکده سلامت استان تا پایان سال با سرمایه‌گزاری بیش از 200 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در خلجستان آغاز به کار خواهد کرد، گفت: افراد با مراجعه به این دهکده از تفریحات و جاذبه‌های توریستی بهره‌مند خواهند شد و همچنین میتوانند از خدمات درمانی و معاینه نیز استفاده کنند.
وی با اشاره به اهمیت این مجتمع توریستی - درمانی برای صنعت گردشگری استان اعلام کرد: بخش توریستی این مجتمع تا پایان سال و بخش درمانی تا پایان سال 92 به بهره‌برداری میرسد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم افزود: مجموعه‌های توریستی- درمانی استان علاوه بر اینکه پذیرای شهروندان و هم‌میهنان هستند، در زمینه پذیرش اتباع خارجی به ویژه عرب زبان‌ها نیز آمادگی دارند.
وی با اشاره به افتتاح دو پروژه دیگر در همین زمینه اظهارداشت: جهاد دانشگاهی استان با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد ریالی و با بهره‌گیری از تجربیات موسسه رویان توانسته است فعالیت‌های خود را در زمینه ناباروری آغاز و توریست‌هایی را از کشورهای اروپایی از جمله سوئد، جذب کند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول