اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 تا 26 مهرماه جاری؛

نمایشگاه در مسیر هوشمند‌سازی مدارس اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 23 تا 26 مهر ماه جاری نمایشگاه در مسیر هوشمند‌سازی مدارس در اصفهان برگزار می‌شود.

نمایشگاه در مسیر هوشمند‌سازی مدارس اصفهان برگزار می‌شود
بهنام خشوعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آموزش‌های مجازی باید در تمام  مدارس موجود در سطح استان نهادینه شود، اظهار داشت: با برگزاری این نمایشگاه‌ها مسئولان و متولیان آموزشی به سوی الکترونیکی و مجازی شدن آموزش‌ها گرایش پیدا می‌کنند.
وی به هدف از رشد و توسعه آموز‌ش‌های الکترونیکی در مدارس اشاره کرد و افزود: با هوشمند‌سازی تمام مدارس و مکان‌های آموزشی، رویکرد‌های توسعه مهارت‌های آموزشی و کار‌آفرینی به صورت ویژه دنبال می‌شود.
مسئول فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه تمام مدارس باید به امکانات الکترونیکی مجهز شوند، تصریح کرد: با تحقق این موضوع مدارس به سوی الکترونیکی و مجازی شد حرکت می‌کنند و آموزش دانش‌آموزان با استفاده از محتوای الکترونیکی صورت می‌گیرد.
وی به برگزاری نمایشگاه‌های در مسیر هوشمند‌سازی مدارس در سراسر کشور اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری این نمایشگاه‌ها از تیر ماه جاری در تهران آغاز شده و بسیاری از استان‌ها در راستای برگزاری این نمایشگاه‌ها و توسعه آموزش‌های مجازی در مدارس حرکت می‌کنند.
خشوعی با اشاره به اینکه اصفهان نیز در راستای برگزاری این نمایشگاه‌ها گام بر‌می‌دارد، اضافه کرد: 23 تا 26 مهر ماه جاری نمایشگاه در مسیر هوشمند‌سازی مدارس در اصفهان برگزار می‌شود و اصفهان از استان‌های پیشگام در راستای هوشمند‌سازی مدارس محسوب می‌شود.
وی با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها در سطح کشور تاکید کرد: با اجرای این برنامه‌ها معلمان و مدیران با امکانات و تجهیزات هوشمند‌سازی مدارس آشنا می‌شوند و به منظور رشد و توسعه این آموزش‌ها در مکان‌های آموزشی تلاش می‌کنند.
مسئول فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: نمایشگاه در مسیر هوشمند‌سازی مدارس برای نخستین بار در اصفهان برگزار می‌شود و آموزش و پرورش اصفهان متولی اجرای این برنامه است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول