اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

هوشمندسازی مدارس نیازمند مدیریت هوشمندانه است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: هوشمند سازی مدارس نیازمند مدیریت هوشمندانه است.

هوشمندسازی مدارس نیازمند مدیریت هوشمندانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان در مراسم گشایش نخستین نمایشگاه تخصصی هوشمند‌سازی مدارس استان البرز اظهار داشت: هوشمند سازی  مدارس یکی از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش در مسیر اعتلای اهداف این نهاد بوده است.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح یک گام جلوتر به سمت ارتقای یادگیری دانش‌آموزان در مطالب درسی رفته‌ایم.
این مسئول گفت: البته هوشمند کردن مدارس تنها به جمع کردن تعدادی سخت افزار نیست بلکه نیازمند برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت است تا بتوانیم اهداف و برنامه‌های اجرای این طرح را در مدارس اجرایی کنیم.
محمدیان گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تمام مدارس به سمت هوشمند شدن سوق داده شوند و دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
وی انتقال مهارت‌ها و فناوری بودن در مدارس را از اهداف مهم در هوشمندسازی  مدارس عنوان کرد و افزود: البته اجرای این طرح خطراتی را نیز به دنبال دارد که باید از سوی مسئولان مدارس مدیریت شده و دقیق عمل کنند.
وی افزود: کارگروهی را یکی از مهمترین لازمه‌های هوشمند سازی  مدارس برشمرد و گفت: در هوشمندسازی  مدارس خلاقیت، مهارت و پژوهش نقش مهمی را ایفا می‌کند.
نخستین نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی  مدارس از شامگاه امروز راه‌اندازی شد و به مدت چهار روز در مدرسه نمونه دولتی شهید صدوقی کرج ادامه دارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول