اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

اختصاص 21 میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس

خبرگزاری فارس: معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: انتظار داریم 32 میلیارد تومان بابت هوشمندسازی مدارس و از محل اعتبارات عمرانی استانی نیز 20 درصد به تجهیز هنرستان‌ها اختصاص یابد.

اختصاص 21 میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس
ابراهیم سحرخیز امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ساخت و سازهای انجام شده در دولت نهم و دهم برابر با کل عملکرد دولت‌های پیشین است و برای اثبات این موضوع نیازمند این هستیم که نمونه‌های این امر را در سراسر کشور به ویژه در همدان مورد نظارت و ارزیابی قرار دهیم.
وی افزود: اگر در شهری مانند همدان فضاهای نوسازی شده را با دوره‌های پیشین مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که این تلاش حاصل همکاری خوب دولت و مجلس است.
معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مجلس با حمایت خود از طرح‌های آموزش و پرورش و اختصاص 4 هزار میلیارد تومان در دو مرحله بابت تخریب، بازسازی و مقاوم سازی مدارس حرکت جهشی را در بحث نوسازی مدارس ایجاد کرد.
وی بیان کرد: به نظر می‌رسد عملکردی که تاکنون در زمینه مدرسه‌سازی، نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس انجام شده در دولت نهم و دهم واقعاً بی‌نظیر است.
سحرخیز تصریح کرد: با توجه به اطلاعات و آمار کمی در اختیار، می‌توان ادعا کرد که سه برابر زمان قابل قیاس خود در دولت نهم و دهم کار شده است.
وی عنوان کرد: امسال نیز برنامه جدی وزارت آموزش و پرورش ضمن توجه به ساخت و ساز و نوسازی، تجهیز مدارس است که باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: امسال با یاری خداوند انتظار داریم که 32 میلیارد تومان بابت هوشمندسازی مدارس و از محل اعتبارات عمرانی استانی نیز 20 درصد به تجهیز هنرستان‌ها اختصاص یابد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول