اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

مصوبات بزرگ همدان کمتر اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بهار گفت: در حال حاضر در استان برخی از مصوبات عملیاتی شده و بعضی دیگر نیز در حال اجراست ولی نکته قابل توجه به کمتر اجرایی شدن مصوبات بزرگ مربوط می‌شود.

مصوبات بزرگ همدان کمتر اجرایی شده است
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عظیمی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دور چهارم سفرهای استانی رئیس جمهور، آن را یکی از اقدامات ارزشمند دولت خواند و افزود: این سفر می‌تواند فرصت خوبی برای توسعه استان در ابعاد مختلف باشد که باید از آن بهره کافی و وافی را برد.
وی با اشاره به ارائه آمار عملکرد از سوی مسئولان استان، برخی از آنها را دور از واقعیت دانست و ادامه داد: در این میان می‌توان به آمارهای ارائه شده در زمینه بحث اشتغال اشاره کرد که با مشاهدات موجود در جامعه فاصله دارد.
امام جمعه بهار پیگیری مصوبات سفرهای قبلی را از دیگر نقاط قابل توجه خواند و افزود: در حال حاضر در استان برخی از مصوبات عملیاتی شده و بعضی دیگر نیز در حال اجراست ولی نکته قابل توجه به کمتر اجرایی شدن مصوبات بزرگ مربوط می‌شود.
به گفته وی عملیات اجرایی مصوبه مهمی چون بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان بهار مدتی است که شروع شده در صورتی که این پروژه یکی از مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به استان بوده است.
عظیمی‌زاده تأسیس دانشکده صنایع غذایی و احداث ورزشگاه کارگران را از دیگر مصوبات دور نخست سفر دانست که باید امروز شاهد بهر‌ه‌برداری از آنها بودیم در صورتی که نه تنها این مهم حاصل نشده که در آغاز کارهای اجرایی آن قرار داریم.
وی گفت: بحث کمربندی شهر بهار از دیگر مصوبات سفر نخست دولت به استان است که انجام پذیرفت ولی به دلیل نقدهای متعدد فنی بیش از 10 بار باز و بسته شده است، به همین دلیل بیش از نیمی از آن مجدداً در حال ساخت است.
امام جمعه بهار با بیان اینکه واقع‌نگری در مصوبات از اولویت‌های اساسی باید باشد، ابراز کرد: ما به دنبال یافتن مقصر نیستیم بلکه باید نسبت به جبران کوتاهی و قصور در کارها اقدام شود تا با بهره‌برداری بهنگام از پروژه‌ها شاهد شیرین کردن کام مردم باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: متأسفانه در دور سوم سفر رئیس جمهور به استان، شهرستان بهار به دلیل نداشتن فرماندار از مصوبات اختصاصی بازماند و این امر یکی از گله‌مندی‌های مردم بود.
عظیمی‌زاده اضافه کرد: امیدواریم در دور چهارم سفر هیئت دولت به استان همدان، شهرستان بهار از مصوبات خوبی بهره‌مند شود.
وی در پایان توسعه مرقد آیت‌الله بهاری و ساخت میهمانسرای مناسبی در کنار آن را خواستار شد و عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، این عالم بزرگوار نماد عرفان اسلامی در جهان اسلام است و با توجه به وجود زوار بسیاری برای زیارت مرقد ایشان، تصویب این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول