اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

سرشماری زیربنای برنامه‌ریزی‌های اقتصادی است

خبرگزاری فارس: فرماندار نمین گفت: اجرای سرشماری زیربنای اساسی و متحول‌کننده برنامه‌ریزی‌های اقتصادی در کشور است.

سرشماری زیربنای برنامه‌ریزی‌های اقتصادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی دریتیم پیش از ظهر امروز در جلسه افتتاحیه دوره آموزشی آمارگیران طرح سرشماری نفوس و مسکن شهرستان نمین اظهار داشت: ورود هوشمندانه به این حوزه سبب می‌شود برنامه‌ریزی‌ها برای اقتصاد کشور به درستی انجام شده و هیچ کس از مواهب موجود در کشور بی‌بهره‌ نماند.
وی با بیان اینکه طرح سرشماری نفوس و مسکن در این دوره از 10 سال به پنج سال تغییر یافته است، افزود: اجرای این طرح از دوم آبان ماه به جوانان مجرب، تحصیل‌کرده، امین و صادق سپرده خواهد شد که امیدواریم با اجرای صحیح و دقیق سرشماری دولت و مسئولان را در برنامه‌ریزی‌های دقیق کشور همراهی کنند.
فرماندار یمین با بیان اینکه در حال حاضر احکام کارگزاران سرشماری در نمین صادر شده افزود: 101 نفر وظیفه دریافت و ثبت اطلاعات و اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان را برعهده دارند. 
دریتیم در ادامه ماموران سرشماری و دست‌اندرکاران اجرای این طرح را به رعایت دقت در دریافت و ثبت اطلاعات و برخورد حسنه با مردم فراخواند.
این مسئول بر شرکت مرتب ماموران سرشماری در دوره‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: دوره‌های ویژه این طرح به مدت 15 روز در قالب سه کلاس در محل دانشگاه پیام نور نمین برگزار و عملیات میدانی سرشماری نیز در آبان‌ماه امسال همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز آغاز می‌شود. 
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول