اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

پخش برنامه‌های مستهجن در 18 هزار شبکه ماهواره‌ای دنیا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 18هزار شبکه تلویزیونی از طریق 220 ماهواره قابل مشاهده است که فیلم‌های این شبکه‌ها قصد رواج و آموزش ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه مسائل جنسی را دارند.

پخش برنامه‌های مستهجن در 18 هزار شبکه ماهواره‌ای دنیا
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حسن کرمی شامگاه گذشته در همایش اصناف و نیروی انتظامی در جمع روسای اتحادیه‌ها و اصناف به نقش و اهمیت تعامل بین نیروی انتظامی و اتحادیه‌های اصناف اشاره کرد و اظهار داشت: کارهای مشترک نیاز به مشارکت و تعامل دارد که اگر این تعامل و همکاری بین آحاد جامعه و مسئولان نباشد جامعه دچار مشکل می‌شود.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است، افزود: در جامعه کنونی با نوعی جنگ پیچیده‌ای روبه‌رو هستیم که شناسایی روش‌های فریبنده دشمن بسیار و تشخیص آن مشکل است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: ما شاهد جنگی بی سر و صدایی هستیم که تعداد زیادی هر روز از ما تلفات می‌گیرد.
وی با بیان اینکه اعتیاد یکی از مصادیق این جنگ بی سر و صدا است، ادامه داد: استان اصفهان دارای 94هزار معتاد است که نزدیک 20 تن مواد مخدر این افراد مصرف می‌کنند.
کرمی اضافه کرد: هر یک نفر معتاد نزدیک به 15 نفر نیروی انسانی را به خود مشغول می‌کند که اکنون طبق بررسی‌های انجام شده، 95درصد از معتادان زندانی نیز با مشکل اعتیاد روبه‌رو هستند.
وی با اشاره به اینکه هنوز این جنگ پنهان و بی سرو صدا به باور مردم نرسیده است، ادامه داد: همین امر کار را برای ما مشکل و نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها را بیشتر کرده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید به اینکه 12 تهدید جنگ نرم دشمن در استان شناسایی شده است، گفت: ماهواره یکی از مصادیق بارز آن است.
وی با اشاره به اینکه 18هزار شبکه تلویزیونی از طریق 220 ماهواره قابل مشاهده است، ادامه داد: فیلم‌های این شبکه‌ها قصد رواج و آموزش ناهنجاری‌های اجتماعی را دارد.
کرمی به محتوای برخی برنامه‌های این شبکه‌ها پرداخت و گفت: بسیار ظریف نکات منفی و تاثیرگذار خود را در غالب فیلم‌های آموزشی آشپزی، ورزشی مطرح و رواج مسائل جنسی را تبلیغ می‌کنند.
وی بیان کرد: از 18هزار شبکه برنامه علمی و پزشکی رابطه جنسی را آموزش می‌دهد و بسیاری از آسیب‌هایی که ما مطرح می‌کنیم در این شبکه‌ها آموزش و البته تلفات زیادی را از پلیس می‌گیرد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان به شعار سهم امنیت و آرامش اشاره کرد و گفت: باید برای مقابله با برخی از این ناامنی‌ها به فرهنگ گذشته بازگردیم.
وی همچنین تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته 84 کشور جهان در تجاوز، قتل، سرقت رتبه دارند و کشور ایران در زیر این جایگاه قرار رفته است.
کرمی بیان کرد: از اصناف انتظار داریم با تعامل صورت گرفته بسیاری از شئون اسلامی رعایت شود.
وی تاکید کرد: اصناف باید با نیروی انتظامی تعامل مستمر داشته باشند تا امنیت در استان بیشتر شود چنانکه شاهد افزایش 4.2 درصدی امنیت استان در سال گذشته بوده‌ایم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تذکرات اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی تذکرات خود را برای کسانی که شئونات را رعایت نمی‌کنند،به صورت تذکرات لسانی و به دور از هرگونه مشاجره و دعوا انجام می‌دهد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول