اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حواشی دیدار صبای قم و دبیری تبریز/

پیروزی صبا با چشمان اشکبار

خبرگزاری فارس: صبای قم در حالی توانست هفتمین باخت متوالی دبیری تبریز در لیگ برتر را رقم بزند که بازی این تیم چنگی به دل نزد.

پیروزی صبا با چشمان اشکبار
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال صبای قم در حالی دیداری خانگی خود مقابل دبیری تبریز در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را با پیروزی پشت سر گذاشت که زننده گل برتری این تیم با چشمانی اشکبار میدان را ترک کرد.
در فاصله 33 ثانیه به پایان این مسابقه علیرضا وفایی بازیکن ملی‌پوش صبای قم با استفاده از نبوغ بالای خود گل برتری صبا را به ثمر رساند و در حالی که مورد تشویق صدها هوادار صبا قرار داشت، ناگهان چشمانش شروع به ریختن اشک شوق کرد و با بی حالی از زمین مسابقه بیرون رفت.
 
* هفتمین باخت متوالی دبیری تبریز در لیگ برتر
تیم فوتسال دبیری تبریز با شکست برابر صبای قم به هفتمین باخت متوالی خو در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تن داد.
شاگردان ناصر رهنما در حالی در هفتمین بازی خود در نیم فصل نخست سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر صبای قم تن به شکست چهار بر سه دادند که پیش از این نیز در شش بازی متوالی به رقبای خود باخته بودند.
این باخت سبب شد تا تیم فوتسال دبیری تبریز با کسب هفت باخت و بدون امتیاز در پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و تعطیلی 22 روزه لیگ برتر، در آخرین جایگاه جدول رده بندی این دوره از مسابقات قرار بگیرد.
 
* چهارمین پیروزی متوالی صبا در خانه
صبای قم با کسب برتری چهار بر سه مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز، چهارمین پیروزی خود در دیدارهای خانگی را به دست آورد.
شاگردان سید‌مهدی غیاثی در هفته نخست در خانه میزبان تیم مدعی پرسپولیس تهران بودند که در پایان مصافی جذاب و تماشایی به برتری شش بر دو رسید، شاگردان غیاثی در هفته سوم در خانه با حساب هفت بر دو تیم میثاق تهران را بردند و در هفته پنجم نیز سه بر یک از سد تیم گسترش فولاد تبریز گذشتند.
 
* پنج اخطار داوران مسابقه به بازیکنان دو تیم
داوران مسابقه تیم‌های فوتسال صبای قم و دبیری تبریز در این دیدار به پنج بازیکن دو تیم کارت زرد نشان دادند اما هیچ کدام از بازیکنان دو تیم سه اخطاره نشدند.
در حالی که قضاوت این دیدار بر عهده وحید عرض پیما، جواد غلام زاده و علی محرابی از تهران و حمید طیب طاهری از قم بود، محسن بخشی، علیرضا وفایی و سعید تقی‌زاده از صبای قم به همراه دو بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز از داور مسابقه کارت زرد گرفتند، ضمن اینکه تقی زاده در این دیدار مصدوم شد و در لحظات پایانی برای صبا بازی نکرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول