اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال کشور؛

صبای قم به سختی از سد دبیری تبریز گذشت

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در هفتمین هفته رقابت‌های لیگ ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس در خانه با دشواری از سد تیم فوتسال دبیری تبریز عبور کرد.

صبای قم به سختی از سد دبیری تبریز گذشت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفتمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه شب با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد و طی آن شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال صبای‌قم دیداری خانگی برابر تیم انتهای جدولی دبیری تبریز به برتری رسیدند.
این دیدار جمعه شب در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حالی برگزار شد که در پایان این تیم فوتسال صبای قم بود که موفق شد میهمان خود را در پایان 40 دقیقه رقابت سخت و نفس گیر با حساب چهار بر سه شکست دهد.
پیروزی صبای قم در این دیدار در حالی رقم خورد که صبای‌قم از شش بازی گذشته خود پنج پیروزی و یک باخت در کارنامه داشت و با این پیروزی ششمین پیروزی خود را جشن گرفت و با کسب 18 امتیاز جایگاه خود در مکان سوم و بین چهار تیم بالای جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر را حفظ کرد.
مسابقه با دبیری تبریز در هفته هفتم از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، چهارمین دیدار خانگی این تیم محسوب می‌شد، در حالی که صبای قم از سه بازی قبل در قم سه پیروزی شیرین خانگی در کارنامه داشت و بدین ترتیب به چهارمین برد خود در دیدارهای خانگی دست یافت و همچنان به روند رو به رشد و موفقیت‌های خود ادامه داد.
در این مسابقه بازی تا دقیقه هفدهم با تساوی بدون گل در جریان بود که بازی تدافعی همراه با تاکتیک ضد حمله موجب شده بود تا صبا برای رسیدن به پیروزی در خانه با مشکلات زیادی مواجه شود اما گل‌های دقایق 18 و 19 محسن بخشی و محمد کرمانی کار برای صبای قم راحت کرد و این تیم نیمه نخست را با برتری دو بر صفر مقابل دبیری به رختکن رفت.
در نیمه دوم تیم فوتسال دبیری تبریز که چیزی برای از دست دادن نداشت، روی حرکت انفرادی علی محمدی بازیکن تکنیکی خود یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 22 جبران کرد تا اختلاف به حداقل رسیده و بازی بیش از پیش حساس شود.
تلاش‌های صبای قم برای گشودن دوباره دروازه تیم دبیری تبریز در دقیقه 33 جواب داد و گل سوم صبای قم را محمد کرمانی به ثمر رساند، اما یک دقیقه بعد و در فاصله کمتر از 50 ثانیه تیم دبیری تبریز که انتحاری بازی می‌کرد، دو بار موفق به گشودن دروازه صبا شد تا کار به یکباره به تساوی سه بر سه کشیده شود و لحظات پایانی با اوج حساسیت ادامه پیدا کند.
در فاصله 33 ثانیه به پایان مسابقه و در حالی که صبای قم سراسر حمله بود، علیرضا وفایی با بهره گیری از نبوغ بالای خود گل چهارم صبا را به ثمر رساند تا صبا در حضور بیش از دو هزار تماشاگر حاضر در سالن شهید حیدریان قم به برتری چهار بر سه دست یابد.
صبا با این پیروزی 18 امتیازی شد و بعد از گیتی پسند 21 امتیازی و ماهان 19 امتیازی در مکان سوم جدول باقی ماند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول