اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکنانم مقابل اسلامشهر خوب بازی کردند؛

ویسی: صبا برای شکست ذوب‌آهن آماده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: سه امتیاز بازی هفته دهم با ذوب‌آهن برای صبا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و آن را در خانه حفظ و کسب خواهیم کرد.

ویسی: صبا برای شکست ذوب‌آهن آماده است
عبدالله ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار دوستانه با تیم منتخب اسلامشهر اظهار داشت: در این مسابقه به تناوب و در طول زمان مسابقه از همه بازیکنان استفاده کرده‌ایم تا میزان آمادگی آنها را بسنجیم.
وی ادامه داد: بازی بسیار خوب و قابل قبولی را از بازیکنان صبای قم در دیدار تدارکاتی با منتخب اسلامشهر شاهد بودم و آمادگی تیم ما در این دیدار نشان داد که شرایط صبا برای دیدار هفته دهم با ذوب‌آهن اصفهان کاملا مطلوب است.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: به هیچ عنوان نمی‌توانیم تیم ذوب‌آهن اصفهان را در مسابقه روز پنج‌شنبه دست کم بگیریم، زیرا ما می‌خواهیم بازی در خانه را ببریم و با سه امتیاز آن همچنان جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم.
وی افزود: بازی ذوب آهن اصفهان به اندازه سایر بازی‌های لیگ برای ما مهم است و باید با تمام توان و قدرت به مصاف حریف برویم تا بتوانیم به سه امتیاز بازی دست یابیم، بنابراین امیدوارم در این مسابقه از فرصت میزبانی به خوبی بهره ببریم.
ویسی اظهار داشت: با اینکه بازی گذشته در خارج از خانه برابر تیم‌ پرسپولیس تهران را با شکست پشت سر گذاشته‌ایم اما با انگیزه و تلاش زیاد در بازی با ذوب‌آهن اصفهان باید ثابت کنیم که تیم بزرگی هستیم و این نتایج در روند تیم ایجاد اختلال نمی‌کند.
وی ادامه داد: در طول هفته جاری و به ویژه بعد از مسابقه با پرسپولیس تهران در تعطیلات لیگ برتر، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان صبا از هر نظر در شرایط آمادگی کافی قرار دارند تا در بازی با ذوب آهن اصفهان به نتیجه دلخواه دست یابیم.  
سرمربی تیم صبای قم خاطرنشان کرد: بر خلاف بازی قبل که بروش را به عنوان تنها مصدوم داشتیم، در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان، تمام بازیکنان صبا در سلامت و صحت کامل آماده حضور در میدان هستند و امیدواریم در کنار هم بازی خوبی ارائه دهیم.
وی در ارتباط با عملکرد تیم صبا در 9 هفته گذشته مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: مطمئنا نگاه اهالی فوتبال به تیم صبای قم نگاه ویژه‌ای است زیرا بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و با ظرفیت موجود انتظار این است که صبا روند خود را تداوم ببخشد.
ویسی خاطرنشان کرد: صبا از 9 بازی لیگ امسال شش پیروزی، یک تساوی و دو باخت در کارنامه دارد و با اینکه در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته اما اختلاف زیادی نسبت به تیم‌های بالانشین جدول نداریم و کاملا فرصت داریم تا موقعیت صدرنشینی را در دیدارهای بعدی و موفقیت در مقابل حریفان از جمله ذوب آهن اصفهان به دست آوریم.
وی ذوب‌آهن اصفهان را یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر دانست و اظهار داشت: صرف‌نظر از نتایجی که این تیم گرفته است، ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در مقابل این تیم داشته باشیم و از فرصت بازی در خانه برای پیروزی استفاده کنیم.
تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در یکی از بازی‌های هفته دهم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 17 روز پنج‌شنبه بیست و یکم مهرماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.
انتهای پیام،/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول