اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی:

برخورداری 192 خانوار روستایی از راه استاندارد

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی گفت: 192 خانوار روستایی از نعمت راه استاندارد برخوردار شدند.

برخورداری 192 خانوار روستایی از راه استاندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، نادر زراعت ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های راه این شهرستان اظهار داشت: 15 میلیارد ریال برای آسفالت و نگهداری از راه‌های روستایی شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی هزینه شده است.
وی افزود: شاخص توسعه شبکه راه‌های روستایی منطقه با صرف این میزان اعتبار ارتقا یافته است.
رئیس اداره راه و ترابری میاندوآب از آسفالت سد نوروزمهر که محور ارتباطی روستاهای گوجعلی، مشیرآباد، گاومیش گلی، ابراهیم و حسین‌آباد است، خبر داد و افزود: این راه روستایی به طول یک کیلومتر و 200 متر با صرف یک میلیارد و 300 میلیون ریال بهسازی و آسفالت شد.
زراعت یادآور شد: 3 هزار و 456 مترمکعب مصالح کوهی در عملیات زیرسازی این محور روستایی به کار رفته است.
وی همچنین از آسفالت راه روستای حسین‌آبادقلعه به طول یک کیلومتر با صرف یک میلیارد و 50 میلیون ریال خبر داد.
این مقام مسئول با بیان اینکه 6میلیارد و 750 میلیون ریال برای آسفالت راه روستای حمیدیه هزینه شده است، اظهار داشت: عملیات خط‌کشی در 47 کیلومتر راه روستایی انجام گرفته است.
رئیس اداره راه و ترابری میاندوآب ادامه داد: شاخص بهره‌مندی روستاییان 30 روستا از نعمت راه استاندارد با اجرای این عملیات راهداری به طور چشمگیری ارتقا می‌یابد.
زراعت اضافه کرد: این عملیات خط‌کشی با صرف 5 میلیارد ریال به اتمام رسید.
وی افزود: همچنین با اجرای عملیات تعریض در پل رودخانه‌ای کردکندی به طول 2 متر، یکی از مقاطع پرحادثه راه‌های روستایی شهرستان میاندوآب حذف شد.
زراعت، میزان اعتبار هزینه شده برای تعریض این پل در محور روستای کردکندی را 190 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: ایمن‌سازی این پل رودخانه‌ای سبب تردد امن و مطمئن اهالی از محور فسندوز به جاده تپه‌رش شد.
رئیس اداره راه و ترابری با اشاره به تعمیر و بازسازی پل ارتباطی روستاهای مروان‌کندی با گرده رش از توابع بخش مرکزی این شهرستان، اضافه کرد: 210 میلیون ریال از محل اعتبارات نگهداری و حفاظت از راه‌های روستایی برای بازسازی و تعمیر این ابنیه فنی هزینه شده است.
بنا به گفته زراعت، 500 میلیون ریال برای احداث پل رودخانه‌ای آجرلو به طول 20 متر تخصیص یافته است و ساکنان شش روستا با تکمیل مراحل احداث این پل به سهولت و راحتی تردد خواهند داشت.
وی در زمینه دیگر عملیات راهداری حوزه راه و ترابری شهرستان میاندوآب تصریح کرد: راهداران با همکاری نیروهای انتظامی با متجاوزان به حریم جاده روستایی قپچاق ـ‌ سالارآباد برخورد قانونی داشتند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول