اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد:

کاهش 44 درصدی تصادفات جاده‌ای در استان زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از کاهش 44 درصدی تصادفات جاده‌ای در این استان خبر داد و گفت: نقش آموزش و پرورش در نهادینه کردن فرهنگ رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاثیرگذار است.

کاهش 44 درصدی تصادفات جاده‌ای در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یحیی شرفی شامگاه شنبه در همایش فرهنگ‌یاران ترافیک که در سالن کانون سهروردی زنجان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش بارزی در ایجاد و بهبود فرهنگ ترافیک در جامعه ایفا می‌کند.
وی توسعه فرهنگ رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با همکاری آموزش و پرورش آسان‌تر اعلام کرد و افزود: همکاری آموزش و پرورش فضای ترافیکی را در جامعه بهبود می‌بخشد.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان شعار سهم من از امنیت و آرامش را در راستای روشن شدن نقش ارگان‌ها و افراد در برقراری امنیت و آرامش در جامعه اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه برقراری امنیت یک کار دسته جمعی است، گفت: برقراری امنیت در جامعه نیازمند مشارکت اقشار مختلف مردم و ارگان‌های دولتی است.
شرفی معلمان را از عناصر تاثیرگذار در جامعه برشمرد و تصریح کرد: رویکرد فرهنگی طی چند سال گذشته از مهمترین رویکردهای نیروی انتظامی بوده است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات نیروی انتظامی در اغلب موارد سلبی است، خاطر نشان کرد: نگاه و اعمال آموزش و پرورش ایجابی، به همین علت تاثیر گذارتر است.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان هدف پلیس را از اعمال تنبیه و جرائم ملزم کردن متخلفان به رعایت قوانین اعلام کرد و گفت: عدول از قانون از دست رفتن جان‌ها و بر جای ماندن خسارت‌های روحی و روانی بر خانواده‌ها است.
وی با اشاره به نقش آموزش در درونی کردن رعایت قوانین تاکید کرد: هدف از وارد کردن آموزش و پرورش به ارائه آموزش‌های راهنمایی و رانندگی، درونی شدن رعایت قوانین در جامعه است.
شرفی، آمار کاهش تصادفات جاده‌ای در سال گذشته در استان زنجان را 44 درصد کاهش عنوان کرد.
وی کاهش 44 درصدی تصادفات جاده‌ای در استان را با وجود افزایش تردد خودرو در جاده‌ها و همچنین افزایش صدور گواهینامه اعلام کرد و افزود: کاهش‌ تصادفات در راستای ارائه آموزش‌های لازم به‌ویژه از طریق آموزش و پروش صورت گرفته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: اجرای قوانین جدید راهنمایی و رانندگی هم در کاهش تصادفات نقش بسزایی داشته است.
وی با اشاره به ضرورت توجه سایر ارگان‌ها به مسئولیت‌های خود در کاهش تصادفات جاده‌ای بیان کرد: عمل به وظایف از طرف سایر ارگان‌ها آمار تصادفات را باز هم کاهش می‌دهد.
شرفی بر نقش مربیان تعلیم تربیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی نیز، بعد سخت برقراری امنیت اجتماعی را بر عهده دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول