اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

کاهش 62 درصدی تلفات جاده‌ای خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کاهش 62 درصدی تلفات جاده‌ای در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کاهش 62 درصدی تلفات جاده‌ای خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر احمدعلی گودرزی پنجشنبه‌شب در دیدار با امام جمعه بیرجند به مناسبت هفته ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر قدرت و اقتدار ملی ایران است، اظهار داشت: نیروی انتظامی مهم‌ترین عامل در ایجاد امنیت و آرامش هر کشور است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند نیروی انتظامی از مجاهدین فی سبیل‌الله است، افزود: افتخار کارکنان نیروی انتظامی این است که سربازان ولایت هستند و تمام تلاش خود را در مسیر امنیت و حفظ آرامش کشور به انجام می‌رساند.
گودرزی با بیان اینکه شعار نیروی انتظامی "سهم من در امنیت و آرامش است"، ادامه داد: اقتدار ملی هر کشور در سایه نیروی انتظامی آن دست‌یافتنی است و مظهر این اقتدار را مهربانی و رأفت کارکنان تشکیل می‌دهد.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: نیروی انتظامی برای موفقیت در اجرای نظم و قوانین نیازمند همکاری و هماهنگی جامعه است چرا که به تنهایی قادر به برقراری امنیت پایدار نخواهد بود.
امیر گودرزی اظهار داشت: از آنجا که درصدد پیاده‌کردن معیارهای مسجدمحوری، مدرسه محوری و مردم محوری در جامعه هستیم باید بتوانیم گامی مؤثر در این زمینه که همان هماهنگی با مردم است برداریم.
وی با بیان اینکه در بیش از 32 استان کشور، خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر و معدل 82.5 نسبت به سایر استان‌ها شد، افزود: در بحث خوشایندسازی محل خدمت، تکریم حقوق شهروندی و ارتباط دوستان و صمیمانه با مردم توانستیم رتبه برتر در کشور را به دست آوریم.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در ارتباط با اقدامات نیروی انتظامی تاکید کرد: برای مقابله مؤثرتر کارکنان نیروی انتظامی در برخورد با جنگ‌نرم و شبهات به وجود آمده معاونینی را برای آموزش به قم اعزام کرده و این امر نقش مهمی در ایجاد آرامش در جامعه داشت.
گودرزی با بیان اینکه باید توانمندی‌های نیروی انتظامی خراسان جنوبی به کشور معرفی شوند، تصریح کرد: در سال گذشته با ایجاد تعادل در رفتار کارکنان در بحث توجه به جرم‌انگاری، هیچ مورد اخذ رشوه در بین کارکنان نیروی انتظامی وجود نداشته است.
وی اذعان کرد: اقدام مطلوب کارکنان در بحث صحت عمل موجب شده تا بتوانیم امنیت خانواده‌ها را ارتقا دهیم.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته بیش از هفت پرونده مربوط به پلیس فتا بوده است، خاطرنشان کرد: باید در زمینه جلوگیری از زورگیری اینترنتی، ترویج فرهنگ بی‌بند و باری و ادیان دروغین آموزش‌های لازم به جوانان داده شود تا بدون آمادگی دست به هیچ اقدامی نزنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول