اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان برگزار می‌شود؛‌

جشنواره و نمایشگاه یک هفته با کانون

خبرگزاری فارس: هفدهمین دوره جشنواره و نمایشگاه یک هفته با کانون از 16 الی 22 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در پل فلزی استان اصفهان برگزار می‌شود.

جشنواره و نمایشگاه یک هفته با کانون
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، 16 مهرماه از طرف سازمان یونیسف روز جهانی کودک اعلام شده است، به این منظور از این تاریخ  تا 22 مهرماه برای آشنایی بیشتر مردم با فعالیت‌های کانون و بهره‌مندی کودکان از روز جهانی کودک 17‌امین جشنواره و نمایشگاه یک هفته با کانون همزمان در سراسر کشور در استان اصفهان نیز برگزار می‌شود.
به مناسبت روز جهانی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برنامه‌ایی یک هفته‌ایی را برای کودکان ترتیب داده که از 16 الی 22 مهرماه سال‌جاری هر روز با یک نام و همراه با برنامه‌های شاد از ساعت 30/8 الی 17 در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در پل فلزی برقرار است.
 هر روز این هفته شامل 16 مهرماه روز کودک و حقوق او، 17 مهرماه کودک قران و اهل البیت(ع)، 18مهر ماه کودک و جامعه، 19 مهر ماه کودک و خانواده، 20 مهرماه کودک تحرک و نشاط و 21 مهر ماه کودک، مربی و کانون نامیده شده است.
به گزارش فارس از اصفهان، شامگاه دیروز جشنی به منظور شادی کودکان اصفهانی در کانون فرهنگی هنری بوستان کودک با حضور کودکان از مدارس مختلف سطح استان برگزار شد، در کنار جنگ شادی برای کودکان نمایشگاهی از دستاوردهای کانون‌های سراسر استان اصفهان با نمایش 20 فعالیت فرهنگی و سه فعالیت هنری و ادبی در قالب غرفه‌هایی تحت عنوان آشنایی با قرآن و احادیث، تحقیق، بازی و سرگرمی، نجوم، نشریه دیواری، شعرخوانی، نمایش فیلم، عروسک‌گردانی و غیره به نمایش درآمده است و با بازدید تعدادی از مسئولان استان روبرو شد.
16 مهرماه را که روز جهانی کودک است را به نام کودک و حقوق او نامگذاری کرده که بتوانند حق خود را مطالبه کنند، نمی‌دانم در این روز تا چه اندازه توانستند حقوق خود را مطالبه کنند، آن هم کودکانی که پس از تعطیلی مدارس با همان لباس‌های مدارس و مینی‌بوس‌های اداره همراه با مربیان خود با شوقی وصف ناپذیر آمده بودند تا ببینند در این روز که به نام آنها گذاشته شده چه می‌کنند.
این کودکان پس از طی مسافتی و شنیدن توصیه مربیانشان که مرتب و منظم و به صف باشید، وارد کانون فرهنگی هنری بوستان کودک می‌شدند و با شنیدن صدای مجری برنامه می‌خواستند هر چه زودتر وارد برنامه شوند، اما به دلیل کمبود جا مجبور بودند با انتظار در بیرون از طریق تلویزیون برنامه را مشاهده کنند تا جای خالی برای نشستنشان پیدا شود.
با نمایشگاهی که غرفه‌های متعددی از فعالیت‌های کانون داشت خود را سرگرم کرده بودند و با درست کردن یک کاردستی به دست خودشان آن هم به نوبت، در این جشن روز کودک سهیم می‌شدند.
هر ساله ما روز جهانی کودک را برای کودکان دلبندمان جشن گرفته و امیدواریم آینده‌سازان کشورمان بتوانند از همین دوران کودکی با بسیاری از موارد  از جمله مسئولیت‌پذیری و خوش قولی آشنا شوند، حال ما مسئولان هستیم که می‌توانیم بخشی از این امر را به طور عملی به آنها آموزش دهیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول